kondotier Opublikowano 31 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 @hadam Sporo wpisów wyżej, wstawiłem filmik z dotarcia do tej chatki. Poszukaj go, tak będzie najłatwiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadam Opublikowano 31 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 @kondotier @smox Dzięki bardzo Panowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GlucioPL Opublikowano 8 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 Ktoś grał kiedyś w 'Вектор Отчуждения' dla OLR 2.0? Po ograniu RTTN miło by było zagrac w coś buildowego, a z recenzji, screenów i opisu wygląda dosyć obiecująco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 9 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 (edytowane) Jak w/w "załatw" - kup, sobie (najlepiej po misji na Jantarze w laboratorium kopsa Sacharow) MG 42, nie pomyl z wersją MG 42 bis, bis się zacina - w realu także. Rus wersja: Spoiler https://cloud.mail.ru/public/7cHz/FaFom2F9D https://cloud.mail.ru/public/A3Tf/oUeXZCNL5 fiks: https://cloud.mail.ru/public/GrVF/fNay4UMQP Edytowane 9 Czerwca 2019 przez vidkunsen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 9 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 @GlucioPL Grał chyba tyko @vidkunsen . Ale nie lepiej zagrać w OLR2.0/2.5? Spełnia twoje warunki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadam Opublikowano 9 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 W trakcie przechodzenia na radar taki bugtrap mi wyskakuje. FATAL ERROR [error]Expression : wave&&wave->length() [error]Function : CSoundRender_Source::LoadWave [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp [error]Line : 65 [error]Description : Can't open wave file: [error]Arguments : c:\stalker-olr25\gamedata\sounds\music\rad_of_fire_and_of_ice_l.ogg stack trace: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GlucioPL Opublikowano 9 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 @kondotier podstawowe OLR ograłem z 3 razy, a według opisu Вектор Отчуждения dodaje nowe questy, zmienia trochę fabułę by była mniej zagmatwana, dodaje nowe zakończenia itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz1911 Opublikowano 28 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 (edytowane) Mam dokładnie to samo. Przy przechodzeniu na Radar bugtrap: FATAL ERROR [error]Expression : wave&&wave->length() [error]Function : CSoundRender_Source::LoadWave [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp [error]Line : 65 [error]Description : Can't open wave file: [error]Arguments : c:\stalker-olr25\gamedata\sounds\music\rad_of_fire_and_of_ice_r.ogg Proszę o pomoc, pozdrawiam PS. Używam paczki tekstur Edytowane 28 Czerwca 2019 przez Matiz1911 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 28 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 @Matiz1911 Mod ma problem z tym plikiem dźwiękowym. Moja rada tylko pozwoli to ominąć. Znajdź ten plik w katalogach dźwiękowych i zrób sobie jego kopię poza modem. Chociaż mnie wygląda na to, że tego pliku tam nie ma. Temu w modzie zmień nazwę. Zrób kopię jakiegoś innego pliku dźwiękowego z tego katalogu i tej kopii zmień nazwę na taką, jaką pokazuje fatal. Mod powinien zadziałać, ale z tym zastrzeżeniem, że dźwięk jaki się pojawi może nie pasować do sytuacji. Jak pliku nie było, to to z z innym plikiem też powinno zadziałać. A przed tą operacją, spróbuj ten plik uruchomić na mediaplayerze. Czy będzie go słychać, czy tylko ciszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz1911 Opublikowano 28 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 Dzięki, zrobiłem tak jak powiedziałeś i ruszyło. Można grać dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 23 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Przegląd fabryki Rostok w wersji 3.0 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GlucioPL Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Postanowiłem ograć znowu mod bo angielskie tłumaczenie jest teraz na fixx 33.10. Jakiś czas temu słyszałem że można przejść prosto z Kordonu do Baru idąc mostem w lewo. Więc tak zrobiłem. Droga nie była prosta, pełna anomalii i spadków, ale się udało. Pod koniec znalazłem jednak coś dziwnego. Była tam niewykrywana przez detektory i śruby dziwna anomalia. Z niej słychać było głos Monolitu mówiący "Twoja ścieżka się tu kończy człowieku, chodź do mnie". Wszedłem w nią i..... przeniosło mnie do baru, o dziwo. Nie polecam bo w czasie w którym przeszedłem ten most mogłem już spokojnie przejechać wysypisko, ale ciekawe. Dobre pod koniec gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duszman Opublikowano 14 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Mam problem otóż zainstalowałem i skonfigurowałem moda lecz przy próbie włączenia okazuje sie ze w pliku bin nie ma plików typu xr_sound itp. Podobno jest to repack więc czm takich nie ma ? Z góry dziekuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 27 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 Zapisać grę można tylko na konsoli ? Nie ma skrótu klawiszowego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 27 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 @Monolithalian A Escape ci z klawiatury wyrwało? W niektórych modach quicksave nie jest zalecany, tu też ktoś miał wyloty ale mi tam działał normalnie. Zawsze można też pokombinować z tym żeby przyśpieszyć zapisywanie: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 27 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 @Monolithalian Jeśli w modzie jest zablokowane robienie qiucksava, to można go oszukać stosując sposób @scigacz1975 . Wchodzisz do pliku user.ltx i poniżej istniejących tam linii sterowania z klawiatury i dodaj do user.ltx ( lub pod bind quick_load ) te linie: bind_console save save1 k7 bind_console save save2 k8 bind_console save save3 k9 k7 k8 i k9 możesz zastąpić każdym wolnym klawiszem. Ale te trzy, przeważnie w modach nie są wykorzystywane. Możesz tak zrobić trzy kolejne szybkie. Po zrobieniu trzeciego k9, jeśli klikniesz w k7, to poprzedni nim zrobiony zostanie nadpisany. Wczytywanie jednak z otwartego menu. Jest temat na forum, gdzie zrobiono udoskonalenie, pozwalające wczytywać je również z klawiatury. To działa bez psucia zapisów i na wszystkich podstawkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoebus Opublikowano 28 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2020 (edytowane) Witam, chciałbym poprosić o pomoc w znalezieniu zgubionego noża. Zadanie dla Barmana na znalezienie noża kolegi w podziemiach Rostoku. Nigdzie nie mogę go namierzyć. Jest jedno miejsce gdzie nie mogę wejść w podziemiach ( wchodzi się po mniejszej i większej skrzyni ) blokują mnie jakby przesuwne drzwi. Pozdrawiam Znalazłem, był w sejfie w podziemiach Edytowane 28 Lutego 2020 przez Phoebus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snoork Opublikowano 29 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 Cześć, ktoś też miał tak że po zebraniu tych psi-urządzeń (najpierw z x18 potem dead city) że zadanie pozostawało martwe, nie zaliczało się i nie było żadnej opcji dialogowej u Sacharowa. Zebrałem w złej kolejności, czy co:( Jest na to jakaś rada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 6 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 @smox Witam , w jakich plikach ograniczyć głód,albo całkowicie go wyłączyć . Pobrałem moda miał być ze spawnerem jak go włączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 6 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 Snoork - zadanie na te 2 psi bajery jest trochę skomplikowane, jak jesteś w X-18 a masz już ten psi coś tam z Martwego Miasta to idź do pakamery tam gdzie był stalker którego miałeś pogonić z laboratorium (nie zabijając go) to spotykasz tam karła która za coś tam (nie pamiętam) podkopsa ci brakujący art i fuzję do zadań, po mocny jest też wisiorek dla ekologa z Jantaru. Części 7 i 8 także pomocne: https://stalkermod.ru/forum/57-oblivion-lost-remake/86655-prohozhdenie-moda-oblivion-lost-remake-v25/Page-11.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 6 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 @kanon1022, poziom apetytu GG reguluje się w - gamedata/config/creatures/actor. W pliku actor szukaj linii - satiety_v = i tu będzie jakaś liczba np. 0.000007. Im mniejsza, tym mniejszy będzie głód. Jak ustawisz na 0, to wyłączysz głód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 12 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 Witam , mam problem wylotu na Wysypisku z takim logiem Spoiler ***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M). Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better). * phase time: 8734 ms * phase cmem: 350508 K KLIENT: Synchronizacja... * phase time: 14 ms * phase cmem: 350509 K * [win32]: free[2682604 K], reserved[116240 K], committed[1395396 K] * [ D3D ]: textures[606709 K] * [x-ray]: crt heap[350509 K], process heap[791511 K], game lua[16195 K], engine lua[336 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[5019 K], smem[101524 K] * MEMORY USAGE: 392408 K ~ cannot remove restriction with id [3077][zone_mosquito_bald] to the entity with id [3188][m_zombie_e0006], because it is not added ! Cannot build GAME path! (object dog_weak21385) ! CURRENT LEVEL : lvl2_garbage ! CURRENT game point position : [-52.528709][17.777115][-240.432587] FATAL ERROR [error]Expression : I != levels().end() [error]Function : GameGraph::CHeader::level [error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h [error]Line : 171 [error]Description : there is no specified level in the game graph : 192 stack trace: Scheduler tried to update object dog_weak21385 ! Cannot build GAME path! (object dog_weak21385) ! CURRENT LEVEL : lvl2_garbage ! CURRENT game point position : [-52.528709][17.777115][-240.432587] FATAL ERROR [error]Expression : I != levels().end() [error]Function : GameGraph::CHeader::level [error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h [error]Line : 171 [error]Description : there is no specified level in the game graph : 192 stack trace: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 12 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 @kanon1022 Na ten wylot pomaga obejście miejsca gdzie nastąpił szerokim łukiem. No i dobrze jest miejsce zapamiętać i do niego się nie przybliżać. Chyba nie masz tam nic scenariuszowego do zrobienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 13 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 @kondotier Dzięki , ale dzieje się to na lewo od drogi do Baru za Hangarem koło silosów gdzie siedzą bandyci do samego przejścia do Baru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 13 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 No to nie pomogę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.