Skocz do zawartości

Oblivion Lost Remake 2.5


korn06

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Jak w/w "załatw" - kup, sobie (najlepiej po misji na Jantarze w laboratorium kopsa Sacharow) MG 42, nie pomyl z wersją MG 42 bis, bis się zacina - w realu także.

Rus wersja:

 

Edytowane przez vidkunsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W trakcie przechodzenia na radar taki bugtrap mi wyskakuje.

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : wave&&wave->length()
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 65
[error]Description   : Can't open wave file:
[error]Arguments     : c:\stalker-olr25\gamedata\sounds\music\rad_of_fire_and_of_ice_l.ogg
 

stack trace:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam dokładnie to samo. Przy przechodzeniu na Radar bugtrap:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : wave&&wave->length()
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 65
[error]Description   : Can't open wave file:
[error]Arguments     : c:\stalker-olr25\gamedata\sounds\music\rad_of_fire_and_of_ice_r.ogg

Proszę o pomoc, pozdrawiam 

PS. Używam paczki tekstur 

Edytowane przez Matiz1911
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Matiz1911

Mod ma problem z tym plikiem dźwiękowym. Moja rada tylko pozwoli to ominąć. Znajdź ten plik w katalogach dźwiękowych i zrób sobie jego kopię poza modem. Chociaż mnie wygląda na to, że tego pliku tam nie ma.

Temu w modzie zmień nazwę. Zrób kopię jakiegoś innego pliku dźwiękowego z tego katalogu i tej kopii zmień nazwę na taką, jaką pokazuje fatal. Mod powinien zadziałać, ale z tym zastrzeżeniem, że dźwięk jaki się pojawi może nie pasować do sytuacji. Jak pliku nie było, to to z z innym plikiem też powinno zadziałać.

A przed tą operacją, spróbuj ten plik uruchomić na mediaplayerze. Czy będzie go słychać, czy tylko ciszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Postanowiłem ograć znowu mod bo angielskie tłumaczenie jest teraz na fixx 33.10. 

Jakiś czas temu słyszałem że można przejść prosto z Kordonu do Baru idąc mostem w lewo. Więc tak zrobiłem.

Droga nie była prosta, pełna anomalii i spadków, ale się udało.

Pod koniec znalazłem jednak coś dziwnego. Była tam niewykrywana przez detektory i śruby dziwna anomalia. Z niej słychać było głos Monolitu mówiący "Twoja ścieżka się tu kończy człowieku, chodź do mnie".

Wszedłem w nią i.....

przeniosło mnie do baru, o dziwo. Nie polecam bo w czasie w którym przeszedłem ten most mogłem już spokojnie przejechać wysypisko, ale ciekawe. Dobre pod koniec gry.

 

image.png

image.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...

@Monolithalian 

Jeśli w modzie jest zablokowane robienie qiucksava, to można go oszukać stosując sposób @scigacz1975 .

Wchodzisz do pliku user.ltx i poniżej istniejących tam linii sterowania z klawiatury i dodaj do user.ltx  ( lub pod bind quick_load ) te linie:

bind_console save save1  k7
bind_console save save2  k8
bind_console save save3  k9

k7 k8 i k9 możesz zastąpić każdym wolnym klawiszem. Ale te trzy, przeważnie w modach nie są wykorzystywane. Możesz tak zrobić trzy kolejne szybkie. Po zrobieniu trzeciego k9, jeśli klikniesz w k7, to poprzedni nim zrobiony zostanie nadpisany. Wczytywanie jednak z otwartego menu. Jest temat na forum, gdzie zrobiono udoskonalenie, pozwalające wczytywać je również z klawiatury.

To działa bez psucia zapisów i na wszystkich podstawkach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, chciałbym poprosić o pomoc w znalezieniu zgubionego noża. Zadanie dla Barmana na znalezienie noża kolegi w podziemiach Rostoku. Nigdzie nie mogę go namierzyć. Jest jedno miejsce gdzie nie mogę wejść w podziemiach ( wchodzi się po mniejszej i większej skrzyni ) blokują mnie jakby przesuwne drzwi. Pozdrawiam

 

Znalazłem, był w sejfie w podziemiach :)

Edytowane przez Phoebus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Snoork - zadanie na te 2 psi bajery jest trochę skomplikowane, jak jesteś w X-18 a masz już ten psi coś tam z Martwego Miasta to idź do pakamery tam gdzie był stalker którego miałeś pogonić z laboratorium (nie zabijając go) to spotykasz tam karła która za coś tam (nie pamiętam) podkopsa ci brakujący art i fuzję do zadań, po mocny jest też wisiorek dla ekologa z Jantaru.

Części 7 i 8 także pomocne:

https://stalkermod.ru/forum/57-oblivion-lost-remake/86655-prohozhdenie-moda-oblivion-lost-remake-v25/Page-11.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , mam problem wylotu na Wysypisku z takim logiem

Spoiler

***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 8734 ms
* phase cmem: 350508 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 14 ms
* phase cmem: 350509 K
* [win32]: free[2682604 K], reserved[116240 K], committed[1395396 K]
* [ D3D ]: textures[606709 K]
* [x-ray]: crt heap[350509 K], process heap[791511 K], game lua[16195 K], engine lua[336 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[5019 K], smem[101524 K]
* MEMORY USAGE: 392408 K
~ cannot remove restriction with id [3077][zone_mosquito_bald] to the entity with id [3188][m_zombie_e0006], because it is not added
! Cannot build GAME path! (object dog_weak21385)
! CURRENT LEVEL : lvl2_garbage
! CURRENT game point position : [-52.528709][17.777115][-240.432587]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : I != levels().end()
[error]Function      : GameGraph::CHeader::level
[error]File          : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line          : 171
[error]Description   : there is no specified level in the game graph : 192
 

stack trace:

Scheduler tried to update object dog_weak21385
! Cannot build GAME path! (object dog_weak21385)
! CURRENT LEVEL : lvl2_garbage
! CURRENT game point position : [-52.528709][17.777115][-240.432587]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : I != levels().end()
[error]Function      : GameGraph::CHeader::level
[error]File          : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line          : 171
[error]Description   : there is no specified level in the game graph : 192
 

stack trace:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.