Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nie jesteś sam, tu kolega zza wschodniej granicy też miał ten problem przy przechodzeniu z lokacji na lokację.

Cytat

Wywala mi przy przechodzeniu z lokacji Dolina Mroku (po misji z najemnikami, wcześniej spokojnie przechodziłem). Jakaś wskazówka pomoże ktoś w tej sprawie. Z góry dziękuję!!!

https://scr.hu/06N1oD

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Allen-  Chyba Ci chodzi o Talizmany elektrosnorka i Amulet elektrosnorka. Talizmany zbierasz sam podczas gry i po trzecim, dostajesz zadanie z naprowadzeniem na Amulet. Wszystko zależy jak szybko odnajdziesz talizmany. A Strażnik Amuletu, to osiągnięcie.

Na Legendę, Oset, Iskierkę, musisz dostać zadania. Ale to już w zaawansowanej grze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisał @kondotier niektórych rzeczy z poradnika nie znajdziemy dopóki nie dostaniemy zadania na nie. Tak samo nie będzie detektora zona w X18, który jest w poradniku.

Dobrze by było zrobić w temacie tego poradnika taki dopisek o questowych rzeczach, których nie znajdziemy bez zadań na nie. Sporo grających przestanie się zastanawiać nad tym, że czegoś nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poradniku są rzeczy kwestowe, na które trzeba mieć zadania. Wyprzedzająca próba znalezienia bez niego, tak jak we wszystkich modach jest skazana na niepowodzenie. Jedynym wyjątkiem są narzędzia dla rusznikarzy, znajdywane nawet bez wzięcia zadania. Możemy też zbierać u Sacharowa części mutantów, co ułatwi postawione przez niego zadanie.

Już wielokrotnie pisałem, że to mod dla cierpliwych, więc postacie kwestowe, oraz pewne itemy pojawiają się dopiero po otrzymaniu zadania ( informacji ). A takie zadania otrzymujemy z biegiem gry, co nie powinno nikogo zaskakiwać. A wyliczanka itemów kwestowych, to jak opowiedzenie treści moda. Do poradnika zaglądamy dopiero wtedy, jak mamy problem z wykonaniem zadania. Mod jest tak skonstruowany, że "prowadzi nas za rączkę". Tylko czytać dialogi i zadania w PDA. To co w nim jest, jest do zrobienia w dowolnej kolejności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złoty Kufer 2 zakończony.

Fabuła gry dość ciekawa i sporo zadań pobocznych, graficznie mod dopieszczony o czym można się przekonać po umieszczonych wielu screenach z tej gry ( mam takie wrażenie że patch 3 trochę obniża jakość, grę ukończyłem bez niego ).

Raj dla poszukiwaczy ze względu na ilość i umiejscowienie: schowków, PDA, kluczy i kartek z kodami do sejfów ( wiele z nich bez poradnika jest niezmiernie trudna lub wręcz niemożliwa do znalezienia ).

Na początku GG jest jak zwykle skąpo wyposażony, ale już na pierwszej lokacji jesteśmy w stanie się dobrze wyposażyć i spokojniej kontynuować grę. W miarę znajdowania narzędzi dla mechaników nasze wyposażenie może być coraz bardziej udoskonalane pod warunkiem posiadania odpowiedniej gotówki ( co jednak nie daje nam nieśmiertelności i nadludzkich sił :)). Drugą istotną rzeczą są artefakty z których mamy gotówkę a z wartościowszych umieszczonych na pasie wiele korzyści w zależności od ich właściwości ( i tu jest haczyk, te najbardziej wartościowe znajdziemy zaawansowanymi detektorami, więc warto je jak najszybciej je zdobyć ). Czystą gotówkę znajdziemy również w schowkach. Pragnienie i głód to ciekawy dodatek do rozgrywki choć z powodu "innego" głodu czasami musimy znaleźć się w pobliżu ogniska lub kuchenki, w drugim przypadku potrzebne są składniki i naczynia do przygotowania ciepłego posiłku ( patch 3 wydłuża czas bez głodu i pragnienia oraz niektóre arty ). Przy zadaniach jest sporo biegania po lokacjach, czasami z jednego końca mapy na drugi, pod koniec gry gdy mamy już większość rzeczy zebranych, może się to wydawać nużące. 

Ważne jest uważne czytanie przychodzących wiadomości lub przeglądanie ich w PDA gdyż łatwo przeoczyć te istotne, które mają ogromne znaczenie w postępie fabuły ( miałem dwa takie przypadki, być może w natłoku zdarzeń w danym momencie ).

Jedyny problem jaki wystąpił u mnie to brak schowka Naboja ( nie jest to na szczęście zadanie blokujące rozwój fabuły ), pomocy udzielił niezastąpiony i zasłużony tłumacz @kondotier .

Mod zdecydowanie godny polecenia ( jeden z lepszych ), dla wytrawnych stalkerów jak i początkujących pod warunkiem stosowania podstawowych i niezmiennych reguł w rozgrywce.

ss_mkk7_10-14-16_16-37-47_(garbage).jpg

ss_mkk7_10-14-16_17-13-27_(red_forest).jpg

ss_mkk7_10-14-16_17-35-09_(military).jpg

Gorące podziękowania dla naszych tłumaczy.

 

Edytowane przez mkk7
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patch 3, nic nie ułatwia. Poprawia tekstury, balans gry i parę innych drobiazgów. Dopiero zastosowanie dodatków, które są w paczce razem z patchem, daje daleko idące ułatwienia. Ostrzegałem przed tym.

Z konieczności, do spolszczenia dodano dodatek na sloty przy wszystkich wdziankach. Ale to tylko zaoszczędzenie niewielkiej ilości kasy na eliminacji ulepszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tym głodzie i pragnieniu można dyskutować bez końca. Nawet bez patcha 3, jedząc gotowane zupy i pijąc herbatę, można było czas wydłużyć znacząco. W schowkach jest moc manierek, a Sacharow sprzedaje je za niskie kwoty. 10 manierek, wystarczało całkowicie. A u handlarzy zupek, i tak się bywa choć raz na dobę. Tak że wydłużenie okresu bez głodu i pragnienia, niewiele ułatwia. Za to z patchem 3, nie jesteśmy już tak skuteczni w strzelaniu. Poza headshotami, jednym strzałem przeciwnika nie powalimy, jak to było wcześniej. Balans gry się wyrównał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wcześniej nie postrzelałeś sobie do nich? Bo po dialogu Sidorowicza, że da znać dcy, nie powinni. Możesz spróbować dotrzeć do Chaleckiego sposobem. Pod płotem z lewej strony za zwalone drzewo, za nim do płyt, na kibelek i do Chaleckiego. Wewnątrz płotu chyba żołnierzy nie ma. Może po tym dialogu przestaną strzelać, bo inaczej powtórka. Zadań dla Chaleckiego będzie kilka.

A na początek, spróbuj sava sprzed rozmowy z Sidorem, albo lepiej od nowego wejścia na Kordon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.