Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@headshooter- miło mi, że Ci się powiodło. Teraz do przodu, ale bez huurra. I jeszcze takie coś. W modzie masz mnóstwo schowków i nawet z "bezcennymi zawartościami" . Tu na Agro też. Znalezienie ich, jak sam się przekonałeś w podziemiach, nie jest łatwe. Zanim opuścisz Agroprom, zobacz filmik od Mniecia, pokazujący schowki na Agropromie. On znalazł prawie wszystkie. I przeszukuj wszystkie trupy. Zrobione przez Ciebie i innych NPCów. Są w nich kwestowe Kompasy, których później może Ci braknąć do fabułowego zadania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny mod ale 70%czasu gry to szukanie schowków.Spoko do przejścia z nożem ,pistoletem i jednym karabinem. Jest w paczce fix na mechaników i nie trzeba do modyfikacji mieć wszystkich narzędzi.Wypróbowałem wszystkie giwery po modyfikacjach i parametry maja prawie identyczne ale Wintorka ma najlepsze skupienie.Zbierajcie kompasy od początku (10szt.)bo trudno je zdobyć ,ja nie nazbierałem i nie ukończyłem jednego zadania.Podczas gry podpierałem się wideo poradnikiem Mniecia (DOBRA ROBOTA KOLEGO) i jednym rus. na klucze.Mod 100% stabilny ale te nocne wodotryski graficzne, choć piękne spowalniają blaszaka.WARTO ZAGRAĆ.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie poratujcie, mam wylot po zniszczeniu nadajnika fal gdy zaczynam odstrzeliwac najemników.


 

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : res!=-1
[error]Function      : get_rank
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\Restrictions.cpp
[error]Line          : 34
[error]Description   : cannot find rank for
[error]Arguments     : wpn_m4
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W weapons jest plik m4.ltx, wydaje mi się że przejrzałem go dość dokładnie i wszędzie jest wpn_m4.  Cóż wróce z psem to jeszcze popatrzę, dzięki za szybką odpowiedż.

Panowie macie jakiś pomysł na ten komunikat? Ciągle wywala mnie z tym logiem.

 

EDIT: TEMAT nieaktualny, postawiłem jeszcze raz moda i teraz wszystko jest ok.

Edytowane przez andrzej75
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejrzałem ten temat, poprzedni zamknięty oraz poradnik (tutaj i na stronie ap-pro) i nie znalazłem rozwiązania.

Chodzi o PDA w którym jakiś najemnik (obecnie w stanie dalekiego rozkładu) zaznaczył dom obok stacji badawczej Nadajnik na północy Limańska z dopiskiem "schowek koło RLS". Dotarłem na każdy możliwy dach w okolicy, przeskoczyłem nawet za domy naprzeciw Nadajnik, przebadałem kominy, próbowałem skakać z każdego miejsca na dachu w nadziei na trafienie na teleport. Nic z tego.

Czy może chodzi tutaj o inny schowek

Spoiler

koło placu budowy, ze snajperką, pancerzem Bulat i artefaktem Świetlik na wschód od placu budowy, za ogrodzeniem?

i Skif przedobrzył z odległością?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ZL - jak już przejdziesz pod bramą, do ostatniej części, to zobacz w dwóch miejscach. Zaraz po zejściu ze skarpy skręć w lewo i zobacz za stojącym tam Kamazem.

I druga możliwość. Dach pierwszego domu z prawej, komin z anteną telewizyną. Wejdź na komin i podskocz na antenę. Za dużo tych modów ostatnio mam w głowie. Zaczynają się mieszać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier

to była druga możliwość. Jak się okazuje to był ten schowek (pancerz Bulat, snajperka półautomatyczna zachodnia, artefakt Świetlik) i była to krótsza droga, bez konieczności skakania po drzewie (znajdującym się między placem budowy a ogrodzeniem z tym schowkiem.

Dzięki za wskazówkę. Nie pomyślałem o tym, że nie trzeba skakać w żadnym kierunku (prócz w górę, bez dotykania klawiszy kierunkowych).

Co do samego moda - kolejna zasadzka najemników na stacji benzynowej w Darkscape odparta, patrząc na wymagane przedmioty w poradniku chyba nadchodzi końcówka. Bardzo podobało mi się zbieranie kluczy i kodów, najlepsza rzecz w modzie. Co ciekawe najlepszy ma łatwo dostępne klucze (ten do X-18 ze Swarogiem) tylko wymaga popchnięcia fabuły.

No i miło że Chalecki ma coś do roboty poza siedzeniem w klatce. Skoro o nim mowa - można zwiedzać południowy posterunek jak się chce o ile wejdzie się bokiem, marsz środkiem drogi kończy się źle nawet z poparciem wszySidora... nie mogłem się nie uśmiechnąć wpadając przez dziurę w dachu na barakach gdzie przywidała mnie zimna obojętność siedzących przy ognisku. Pewnie dotąd krążą - przekazywane szeptem poza zasięgiem dowódcy - o takim jednym co wskoczył po walizkę.

Udało mi się też naprawić wpadanie artefaktów za tekstury podłoża (mimo nałożonej poprawki jednak to wystąpiło u mnie), musiałem (w przypadku Czerwonego Lasu) przejść do gamedata\configs\scripts\red_forest

tam w podkatalogu anomalies edytować pliki red_anomal_zone_1-5.ltx i zmienić

;applying_force_xz = 400
applying_force_y = 300 

na

;applying_force_xz = 400
;applying_force_y = 300 

co mnie wkurzało w modzie? Penetracja pocisków przeciwnika. To że pada się od strzału to mało mnie ruszało, gorzej że nie ma gdzie się skryć. Szczytem było złomowisko na południu Wysypiska (tam gdzie w Cieniu Czarnobyla Bies prosił o pomoc w odparciu bandytów) gdzie pociski Szabrowników przebijały całe pojazdy! Takich inwektyw to ja z siebie nie wyrzucałem od czasów OP-2...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co za złośliwość, usterka pod koniec gry... wpadam do Baru po sprzątnięciu czwórki szabrowników dowodzonych przez osiwiałego i zarośniętego Noego (tutaj pod pseudonimem Szary) i kogo moje oczy widzą? Lakiego. Kolejna przysługa za przysługę (drugie motto moda, zaraz po ryciu nosem w każdą dziurę) i mam mu przynieść Legendę (tu skif palnął głupotę bo zamiast przy trupiarce podłożył go pod nogami Sidora), przynoszę Lakiemu legendę, on mi daje te 2 artefakty i... zadanie się nie zalicza w ogóle.

Mogę jedynie pójść do Sacharowa, dać mu te arty od Lakiego, doktorek posyła mnie do x-18 ale też nie pojawia się nowe zadanie, co oznacza że prototypu detektor Zona nie będzie tam gdzie ma być. No, niby mogę używać spawnera do wymaganych przedmiotów ale jak długo zanim na coś trafię?

Instalowałem według instrukcji (mam polską grę z edycji Premium Games), gram na statycznym

edit

dobra, przetestowałem kilkanaście zapisów wstecz, przeinstalowywałem i nic. Zaczyna się Część 5: Najwyższy Czas i coś spartoliło się pod koniec.

Zrespiłem sobie ten art Serce Sarkofagu, polazłem do kopalni, wykopałem co trzeba i dałem Brodzie za mniej pieniędzy niż kilka przespanych nocy na zrespienie artów. To by było na tyle. Sam mod mi się podobał mimo, że prolog mnie zniechęcił schowkami (jedna lokacja gdzie skif dał nam popalić) tak tutaj są one zrobione lepiej.

Dziękuję też autorowi poradnika, dzięki niemu zabrałem pozostałe schowki (mam filozofię używania poradników na koniec, po przetrząśnięciu znalazłem 85%+ schowków) i jego video z gry dzięki czemu mogłem obejrzeć finał.

Edytowane przez ZapomnialemLoginu
odwołanie
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panowie mam mały problem

 

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : .... - zew prypeci\gamedata\scripts\bind_stalker.script:622: attempt to concatenate field '?' (a nil value)

Wiecie może co z tym fantem zrobić?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WujekJar dzięki, lecz to raczej nic nie da. Bo pobrałem ten plik od 44piterv i to samo. Prawie bo linijka się zmieniła.

44piterv Dzięki wielkie za plik, niestety nadal mnie wywala :(

Cytuj

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : .... - zew prypeci\gamedata\scripts\bind_stalker.script:625: attempt to concatenate field '?' (a nil value)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@andrzej75 - nie doczytałem, czy dodałeś jakieś usprawnienia. A może być tak, że jeśli dodałeś fix, to on dodaje coś co nie zostało spolszczone i się gryzie ze spolszczeniem.

Ilość łupów jakie znajdziesz w schowkach i tak przewyższy potrzeby. Na pewno - bo go dodałem - nie wywala fix na zwiększoną ilość artów w anomaliach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W patchu 3 w uzupełnieniach  "Санкции на хабар"     - Zmiana łupu w trupach  zaczęło mi wywalać po wgraniu na największe łupy z folderu 3 Радость хомяка 

(Radość chomika) , być może wgranie większości uzupełnień z patcha jak i z samego moda powoduje tego typu wyloty. 

Fixa na więcej artów jakoś nie mogę znaleźć, znalazłem taki  Anomalous Artifact Hunters (Extreme Edition) nie wiem czy to ten

na inny link nie działa.

W plikach na re spawn artefaktów np. bar_anomal_zone_1 w lini respawn_tries = 1 i
max_artefacts = 2, gdy zmienimy = 1 na np. = 5, to znaczy że arty będą się spawnować  5 razy w tej anomalii ?

Edytowane przez 44piterv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.