suharex Opublikowano 16 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Odkryłem błąd. Podczas wizyty u Sidora jak miał mi dać kasę po dialogu coś: "jesteś naszą pijawką" nie dał mi kasy , w ogóle to przeoczyłem , poleciałem znowy do Baru szukać rozwiązania i do Prypeci itd , wróciłem do niego przy okazji oddawania walizki Lisowi i dalej był dialog ten i tym razem dał kasę. Byłem już u Charona , teraz lecę do doktorka ufff...daleko :D Pisz w języku Polskim, miękkie zgłoski. cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 16 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Pilnuj dialogów bo zginiesz. No i zaproponowany Ci poradnik główny i pomocniczy, są niezastąpione. Czytaj je, a unikniesz niepotrzebnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzebacz Opublikowano 9 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Witam. Grało mi się bezproblemowo i przyjemnie, ale utknąłem na rozdawaniu sztyletów. Zostaję z dwoma, bo nie ma jednego z tych stalkerów, którym mam je rozdać. Podejrzewam, że załatwiła go pijawka przy jakimś wcześniejszym wczytywaniu gry (gram z Sercem Kontrolera). A to Serce mam prawie od począku gry...Da się jakąś modyfikacją skryptu popchnąc akcję dalej ?A może ktoś podzieli się savem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 9 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Jak pamiętam, jeden z tych typków lubił spacerować. Też miałem problem z jego znalezieniem.Wgraj sava sprzed zadania na sztylety i sprawdź gdzie siedzieli i gdzie łaził ten wędrowiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 9 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Serce kontrolera działa w taki sposób jak zapewne wiesz że przy wejściu do każdej lokacji pojawiają się pijawki i kontroler. Jeżeli wszedłeś od strony wysypiska to jest niemożliwe aby zginął ktoś z grupy Sławika, ponadto mało jest prawdopodobne aby ktoś zginął, gdybyś przylazł do Baru z Dziczy bądź MW. Poszukaj jeszcze raz dokładnie na terenie Baru czy nie pałęta się któryś z Poszukiwaczy, może jakoś któregoś ominąłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speediee Opublikowano 12 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Nie mogę znaleźć rozwiązanie :(Wystąpił u mnie problem ze skryptem tj. rośnie mi promieniowanie przez co nie da się nawet normalnie chodzić.Wiem, że wczytanie wcześniejszego SAVE'a pomaga sęk w tym, że poprzedni SAVE jest dość stary. Czy ktoś z Was wie może jak to wyłączyć? Próbowałem wyłączać trainterem (desperacja) ale nie pomaga.Na mój chłopski rozum błąd zapisał się w SAVE'ie więc może jest tam jakaś linijka odpowiedzialna za to? Liczę na pomoc fachowcó :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 12 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Zmień sobie w gamedata/configs/creatures/actor "obrażenia" od radiacji. Zależnie od jakiego poziomu trudności grasz, znajdujesz odpowiednio linijke [actor_immunities_gd_poziom], i pod nia zmieniasz parametr radiation_immunity na 0.0.Poniżej wiele poniżej znajdujesz linijke radiation_health_v i też wartośc zmieniasz na same zera 0.000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speediee Opublikowano 14 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Zmieniałem i nie pomaga :(Nic to, odpaliłem starego SAVE'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sovat Opublikowano 15 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Wie ktoś może, jak przejsć przez pierwsze i drugie prawdopodobnie też drzwi chronione zamkiem szyfrowym w x18 ? Ciała naukowca nie ma, wiec kodu nie dostanę. Kod też wpisałem i nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trucker64 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 (edytowane) pozdrowienia dla braci Stalkerów Skończyłem własnie grać w mod Apokalipsa - :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:Znalazłerm taki bug. :DDoszłem do sterowni monolitu gdzie jest trzech naukowców, spotkałem tam - wiecie kogo.Potem schodami do góry gdzie kiedyś było przejście do CEA 2, a tam dziura !!!! :woot: (Przejscia tam nie ma bo jest niepotrzebne - akcja nie przenosi śię na tę lokacje) Jeszcze poziom promieniowania (nawet w Barze rosło w przerażającym tempie). Nie nadążałem z antyradem. :wallbash:Zakończenie moda takie szybkie - rozmowa z Niemcem i koniec. Jakiś filmik krótki by się przydał. Bardzo podobało mi się to że trzeba było dokładnie czytać dialogi i pamiętać co która postać mówi i gdzie jest, bo nie wszystkie zadania są w PDA Edytowane 7 Stycznia 2014 przez Trucker64 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley Opublikowano 10 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Mam błąd na wejściu do dziczyFATAL ERROR [error]Expression : fatal error[error]Function : CScriptEngine::lua_error[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp[error]Line : 73[error]Description : <no expression>[error]Arguments : LUA error: ...w of chernobylgamedatascriptssleep_manager.script:128: attempt to index local 'ph_element' (anil value)No i za nic nie jestem w stanie wykonać poszukiwania kumpla Bułdułaja wejść na Jantar , odszukać detektor no i zakupić 6 sztyletów. Mam ponad 6 baniek kasy, a chyba te niewykonane zadania to blokują. Może ktoś zna rozwiązanie problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre Woz Opublikowano 10 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 mam błąd na wejściu do dziczyFATAL ERROR [error]Expression : fatal error[error]Function : CScriptEngine::lua_error[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp[error]Line : 73[error]Description : <no expression>[error]Arguments : LUA error: ...w of chernobylgamedatascriptssleep_manager.script:128: attempt to index local 'ph_element' (anil value)no i za nic nie jestem w stanie wykonać poszukiwania kumpla Bułdułaja wejść na Jantar , odszukać detektor no i zakupić 6 sztyletów. Mam ponad 6 baniek kasy, a chyba te niewykonane zadania to blokują. Może ktoś zna rozwiązanie problemu.WitamGram teraz w dodatek do Apokalipsy "Spadek kolekcjonera" i miałem ten sam problem, ktoś pisał że pomogło mu "zakomentowanie" kilku linijek w okolicach tego błędu ale nie napisał których.Próbowałem wielu kombinacji ale bez powodzenia.Zauważyłem że funkcje odwołują się do zmiennej "matras" ale w opisach zmiennych występuje "mattress", więc w pliku "sleep_manager.script" wszystkie wystąpienia "matras" zamieniłem na "mattress" (9 szt.) i od tej pory problem się nie pojawił, a "Kolekcjonera" już kończę.Przypominam o kopii pliku przed zmianąPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley Opublikowano 10 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 (edytowane) WitamGram teraz w dodatek do Apokalipsy "Spadek kolekcjonera" i miałem ten sam problem, ktoś pisał że pomogło mu "zakomentowanie" kilku linijek w okolicach tego błędu ale nie napisał których.Próbowałem wielu kombinacji ale bez powodzenia.Zauważyłem że funkcje odwołują się do zmiennej "matras" ale w opisach zmiennych występuje "mattress", więc w pliku "sleep_manager.script" wszystkie wystąpienia "matras" zamieniłem na "mattress" (9 szt.) i od tej pory problem się nie pojawił, a "Kolekcjonera" już kończę.Przypominam o kopii pliku przed zmianąPozdrawiamBalszoje spasiba moj drug . Ruszyłem dalej i buga nie widzę. W sumie zamieniłem tylko jedną zmienną tą "matras".To się nazywa konkretna odpowiedź. Kozaków mnóstwo życzę i pozdrawiam, Stanley Edytowane 10 Stycznia 2014 przez Stanley Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phantom Opublikowano 29 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 (edytowane) Witajcie, Jestem tu nowy na forum i zacząłem grać w moda z tematu. Utknąłem w laboratorium X-16. Po rozmowie z Duchem odszukałem 3 ciała i wróciłem ale nie spotkałem się z nim tylko poleciałem do X-16. I dobrze bo ominąłem jeden schowek z fajnym artefaktem. Ale nie mogę teraz wrócić na powierzchnię. W szybie windy drabinka jest za krótka aby się na nią dostać. Czy jest jakaś alternatywa? Z góry dziękuję za pomoc. [EDIT]: wyjście znalazłem, jednak zniknęła mi postać Ducha przez co ni mogę mu opowiedzieć o odnalezionach ciałach. Gdzie mogę go znaleźć?? Edytowane 29 Marca 2014 przez Phantom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Duch znajduje się na schodach prowadzących do Lab X16. Chodzi o schody na których lądujesz zaraz po wejściu do wewnątrz X-16. Dalej nie idziesz w głąb labu a cofasz się i idziesz schodami na górę. Gdy nagle pojawi ci się Czy chcesz opuścić Lab, dajesz NIE i idziesz dalej w górę schodami. Tam powinien stać Duch. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phantom Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Dziękuję. Rozchodziło się o kliknięcie NIE przy opuszczaniu lokalizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Podchodziłem do tego moda dwukrotnie I dopiero za drugim razem zmusiłem się żeby go przejść. Po hitach takich jak Soljana, SGM, Fotograf czy Tajne Ścieżki spodziewałem się równie świetnego produktu. Niestety srogo się zawiodłem. Ciężko mi było dociągnąć niestety do końca. Niesamowicie nudne misje polegające na eksterminacji kolejnych fal przeciwników apokalipsy, braki w fabule czy absurdalne wątki na pewno nie pomogły mi go przejść. W pewnym momencie czułem się jak w Left 4 Dead przebijając się przez kolejne fale zombie apokalipsy. Było koszmarnie, serio. Biorę jednak pod uwagę iż był to pierwszy mod Zaurusa I co sam przyznał nie był specjalnie wypasiony ani dopracowany. Kieruję do was więc pytanie. Czy dla kogoś kto nigdy nie grał w mody zaurusa I uwielbia mody typu soljanka czy TS2 granie w następne mody zaurusa będzie przyjemnością czy strata czasu? Jeśli warto to w który najlepiej zagrać jeśli znam historię tylko z "Apokalipsy"? Dzięki z gory za odpowiedź :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 11 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Kolejne mody Zaurusa są o niebo lepsze niż Apokalipsa, która była zaledwie wprawką. Niemniej dobrze że ją przeszedłeś bo poznałeś postacie odgrywające kluczową rolę w kolejnych częściach. Czy ci się spodobają, nie wiem. Ja jestem ich wielkim fanem. Ale mody Zaurusa są " inne ". Tam jest tylko fabuła, jedna historia, żadnych zadań pobocznych lub lekko zarysowane. Nie ma specjalnych problemów z amunicją, od razu masz dobrą broń i pancerz, nie musisz niczego zbierać, nie ma specjalnie z kim handlować.Ale ta historia.... miodzio :sweat:Przejdź przynajmniej Poszukiwaczy, wtedy będziesz wiedział czy chcesz w to grać czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 (edytowane) Hej, Dzięki za odpowiedź, luknę jeszcze na poszukiwaczy. Czy masz coś do polecenia jeśli chodzi o mody podobne właśnie do TS, soljanki w których jest nacisk na handel, zbieractwo I przeżycie? Takie właśnie mnie kręcą najbardziej, żeby od zera dojść do mocnego stalkera bez wspomagaczy typu super pancerz na starcie I wintorez na dzień dobry. Lubię też wykonywać zadania poboczne jeśli nie są typu biegnij tam I zabij 10 pijawek. W szczególności interesuje mnie bardzo długa linia fabularna z wieloma wątkami czyli coś jak Soljanka. Lubię sam robiąc ciężkie kwesty poboczne zdobyć upgragnioną broń czy pancerz, ktora będzie mi towarzyszyć przez większość gry (np. schowki kostii z egzo) Pozdrawiam Edytowane 11 Marca 2015 przez Godlike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 11 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 W takim razie to albo to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Hej, W soljanką z OOP właśnie grałem a SGM u mnie powoduje niesamowicie częste wyloty, już dwa razy podchodziłem I mam ciągle wyloty niestety,może to z powodu systemu. Czy masz jakieś jeszcze propozycje? Dzięki z gory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 11 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 To musisz poczekać z pół roku na OP-2 :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Hehe, dzięki. Poczekam na pewno na ten nowy mod twórców TS2 I fotografa ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 12 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Godike - przejdź całą trylogie plus dfodatek: spadek kolekcjonera, co do innych modów dotyczących zagadek, zbieractwa, itd/itp to polecam ogse 0692 i ogse 0693. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 12 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 OP-2 już jest http://stalker-worlds.ru/forum/forum/336-ustanovka-i-opisanie/ - świetnie się prezentuje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.