Skocz do zawartości

Oblivion Lost Remake 2.5


korn06

Rekomendowane odpowiedzi

Oblivion-Lost-Remake-2-5.png

Platforma: Cień Czarnobyla (Repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 2013/2016 r.
Autorzy: OLR crew
Autorzy spolszczenia: @yellow, @metek58, @smox, @kondotier, @Gatzek, @Trikster, @LVutner, litosns
Śr. długość rozgrywki: (ok. 20 godzin)


OPIS:

  Pokaż ukrytą zawartość

SCREENY:

  Pokaż ukrytą zawartość

INSTALACJA: 

  Pokaż ukrytą zawartość

LINKI DO POBRANIA:

  Pokaż ukrytą zawartość

FAQ:

  Pokaż ukrytą zawartość

Źródła:  870667381_3840-2160-Deluxenl.png.d526855a2851226c6eca81cb23e6e66e (1).png   pobrane.png

 
  • Dodatnia 15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i trochę więcej tłumaczenia. Cechy: - Celem moda jest wydanie tego Stalkera w takim wyglądzie, jeśli by on wyszedł z początkiem 2004 r. To oznacza, że w modzie nie będzie tego co miało być w koncepcyjnym SoC. - baza kwestów i lokacji od 2002 do początku 2004. Mini FAQ. P - ile lokacji będzie w grze ? O - 18 - poziom z 2003 - 2004. przeważnie z 2003. P - Czy będą lokacje z SoC, CS i CoP? O - nie. P - Czy będzie sund env ? O - Tak, na wszystkich lokacjach. P - Co z renderowaniem ? O - Obraz ( ? grafika ) będzie podobny do bildu 1865 i bildów z 2002 do 2003r. P - Stare lokacje są surowe ( ? niedopracowane ), mają błędy. Co będzie zmienione? O - Będą usunięte bugi, ale nie będzie dodanych domów i barachła. P - Chcę mrocznej zony z deszczami i burzami. O - W modzie jest wystarczająco mroczna atmosfera, lecz są też piękne poranki i zachody słońca. P - Czy będą stare oznaczenia dróg? O - Jeśli lokacje z głównego ( bildu ? ) za 2003r, to tak. P - Co z dźwiękami otoczenia? O - Na wszystkich lokacjach będzie wiele losowych odgłosów otoczenia. Pogoda też ma na to wpływ. Np. rankiem można usłyszeć śpiew ptaków. P - A co z transportem ? O - Na samochody zwrócono większą uwagę, usunięto bugi z widoku 3. postaci, zrobiono normalne ręce na kierownicy we wszystkich autach.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Być może Lost Alphy nie przebije ale za to wcześniej wyjdzie. Nie ma tak wielu planów jak w przypadku LA. No tradycyjnie jak na moda przystało nowa fabuła, właściwie stara. 18 lokacji- bardzo imponująca liczba. Z autami trochę mnie swędziały te źle ułożone ręce, dobrze, że to poprawią. No i klimatyczne laboratorium :D. Głos ''łamania nóg'' aż się prosi o usunięcie(Filmik z Dead City). Krótko- mod zapowiada się ciekawie.

Edytowane przez stalker1997
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  W dniu 12.03.2013 o 14:32, stalker1997 napisał(a):

Na starym Rostoku jeszcze nie byłem, fajnie to wszystko na razie wygląda, tylko przesadzili i to znacznie z tym złomem co spadł z góry...

Może trochę to komicznie wygląda, ale przynajmniej jest jakaś pozorna dynamika. W SoC prawie zero fizyki, przez co gra wydawała się betonowym klocem, a tu proszę... Oby tylko to twórcy poprawili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Wygląda bardzo mocno tak "se", jakichś innowacji na razie nie wprowadzili, i Ci którzy mówili że produkcja pobije LA...proszę, w czym to jest lepsze? W LA sam Kordon będzie jak 3 mapy tutaj. Tyle na temat tego, że LA będzie słabsze. Co nie zmienia faktu że przez wywyższające się ego dezodoranta OLR wyjdzie szybciej i z chęcią zagram. Powinni pokazać coś naprawdę zachęcającego. Aha, zapomniałem dla co niektórych: LA nie będzie.

  • Dodatnia 1
  • Negatywna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 22.05.2013 o 19:06, Kudkudak napisał(a):

Wygląda bardzo mocno tak "se", jakichś innowacji na razie nie wprowadzili, i Ci którzy mówili że produkcja pobije LA...proszę, w czym to jest lepsze? W LA sam Kordon będzie jak 3 mapy tutaj. Tyle na temat tego, że LA będzie słabsze. Co nie zmienia faktu że przez wywyższające się ego dezodoranta OLR wyjdzie szybciej i z chęcią zagram. Powinni pokazać coś naprawdę zachęcającego. Aha, zapomniałem dla co niektórych: LA nie będzie.

Co nieco się z tym zgadzał, na moddb.com Dezo coś opowiadał o formatowaniu swojego dysku twardego, bo mu się Windows 7 "popsuł".

A co za tym idzie część materiałów związanych z Lost Alpha poszła się... wiadomo :biggrin: Swoją drogą Lost Alpha to dobra nazwa do gry (już nie moda) Deza, zwłaszcza słowo "lost" pasuje tu idealnie, a "alpha" - bo dalej jest w tej fazie. OLR szału może nie robi, ale dostaniemy to, co mieliśmy dostać w 2003 roku. O gustach się nie dyskutuje, ale wole surowy dx8 lub dx9 w OLR, niż "Cry-Stalker" od Deza.

 

PS: Przynajmiej OLR pójdzie mi na lapku z Core i3, 3GB RAM i Intel HD :tongue:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie to nawet nie wiadomo czy wyjdzie ten cały OLR, ale jakby tak pomyśleć to wolałbym dostać właśnie Lost Remake niż Lost Alpha, a chociażby dlatego że wymagania sprzętowe będą mniejsze. 

Nie wiem czy to prawda to o czym napisał Fryko, że niby popsuł się temu gościowi windows 7. Formatowanie dysku.. haha, śmiać mi się chce. Jakby nie mógł przewidzieć że coś takiego mogłoby się stać. Pic na wodę. 

Nienawidzę chwalenia się czymś czego się nawet nie zrobiło, wszędzie.. gdzie tylko bym nie wszedł, na jakąkolwiek  stronę o tematyce stalkera, nie ważne czy ruska czy polska, to ZAWSZE musi być temat poświęcony temu całemu LA, na lewo i prawo.. oh czego tutaj nie będzie, czego mu tu nie stworzymy.. już niedługo, czekajcie.. mod wyjdzie. Oczywiście, tak.. mają te swoje prawo aby pokazać światu co tworzą, tylko jestem ciekaw co napiszą fanom stalkera jak się okaże że projekt ich przerósł i go porzucili. Brak chęci ? a może .. ah no tak, przecież dowiedzieli się że mają żony/ dzieci/ pracę i nagle NIE MAJĄ ( bo są takimi debilami że nad tym nie pomyśleli wcześniej ) CZASU na stworzenie tak dużego moda. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LA to jest już więcej niż mod, to coś więcej. Nowa szata graficzna pozwoli nam zapomnieć o starym czymś z SoC. Po za tym, ingeracja w silnik była wymagana by takie mapy jakie są w LA ruszyły. A dlaczego mówi się wszędzie o LA? Hmmm...może dlatego że to będzie mod, który nim będzie...to nie jest Srolanka w której nawalili co się da żeby było i dzięki temu wysypuje co chwila. Myślę, że LA będzie przełomem. Co do dysku - nie wierzę, pokaż link ;) PS dla co niektórych: Nie wiem po co ta dyskusja, LA nie będzie przecież.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O dokładne informacje na tematu tego całego dysku pytaj Fryko, napisał że było o tym na moddb, czyli szukaj tutaj:  http://www.moddb.com/mods/lost-alpha

 

Wiesz, jak chcę nową szatę graficzką zobaczyć w SHOC w nowym ładnym wydaniu to instaluje jakiś mod graficzny i jestem zadowolony, załóżmy Autumn Aurora, więcej nie potrzebuję. 

A wolę sto razy Soljankę, dla mnie to poza TŚ2 najlepszy mod do SHOC i tak pozostanie, bez względu na wszystko. 

 

Swoją drogą musisz w każdym poście pisać że LA nie będzie ? ... raz wystarczy, to nie stalker.pl 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę. Szata graficzna - tak w AA jest ładna, ale to nie zmienia faktu że lepiej by było gdyby już była. Wiadomo, wymagania będą zawyżone ale nie aż tak. Myślę też że LA chyba nie wypada porównywać do modów takich jak TŚ. Podałem przykład Soljanki, bo wiele osób uważa że LA to będzie coś jak ta mieszanina. Nic bardziej mylącego. Ale na razie nam pozostaje czekać na te arcydzieło ;_; PS.co niektórzy muszą się domyśleć o co chodzi. PS2. La będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytując Dezodora: "it was phunky, after trying many methods, but couldnt browse my old hdd, I decided to reinstall win7 on it without formatting the whole disk. guess what? even if I didnt set it to format the disk, it did it. So I had to use some data recovery tool yet again, this time I decided to use getdataback, which actually helped a lot. All my music project files among with the sound samples and plugins were restored, but still I lost ca. 140gb of garbage, which I fear to think of what it was (mainly music, some series, and lots of garbage which I usually download, but never check). Anyway, I got scared, so I'm gonna buy an external hdd just for making backups :)"

 

post-3433-0-95300300-1369333803_thumb.jp

 

Swoją drogą:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=f0yCgOak7cI

 

Mod jest na etapie 92 %. Będzie w co grać przed LA.  :thumbsup:

Edytowane przez Fryko
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dziś znalazłem stronę z opisami tego moda...http://stalkermod.ru/MODYI-Teni-CHernobyilya/oblivion-lost-remake.html. Mówi się o 18 lokacjach i nowej wielowątkowej fabule, niestety na razie nie znalazłem listy lokacji...Stare Wysypisko, Bagna, Ciemny Parów, Generatory, Stare Bagna i Martwe Miasto na pewno. Zacznę pobierać moda i zobaczymy co jest w środku.

//

Mod po rozpakowaniu ma 6,63 GB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacja no Polską platformę:

 

1. Po rozpakowaniu wywalamy plik XR_3DA.exe z katalogu bin - jest dla Rus podstawki. 2. Kopia katalogu rus z przemianowaniem na pol (gamedataconfigtext). 3. Tworzymy plik localizatiom.ltx - jego zawartość oprócz standardowej  to odniesienie do wszystkich plików text (można to robić samemu ale wystarczy, że ja męczyłem się 10 minut :teehee: - wystarczy skopiować to co poniżej); postać powinien mieć taką:

[string_table]language	= polfont_prefix	= ;_cent ;_westfiles = stable_bio_name, stable_dialog_manager, stable_dialogs_agroprom, stable_dialogs_bar, stable_dialogs_darkvalley, stable_dialogs_escape, stable_dialogs_military, stable_dialogs_yantar, stable_game_credits, stable_statistic_caption, stable_storyline_info_agroprom, stable_storyline_info_bar, stable_storyline_info_escape, stable_storyline_info_garbage, stable_storyline_info_yantar, string_table_enc_equipment, string_table_enc_mutants, string_table_enc_social, string_table_enc_weapons, string_table_enc_zone, string_table_general, string_table_items, string_table_level_tips, string_table_outfit, string_table_tasks_bar, string_table_tasks_escape, string_table_tutorial, string_table_ui, ui_st_inventory, ui_st_keybinding, ui_st_other, ui_st_pda

i wklejamy drania tu: gamedataconfig 4. Wklejamy katalogi gamedata i bin do gry ze zgodą na zamianę plików. 5. Dodajemy parametr " -nointro" po spacji w elemencie docelowym w skrócie gry na pulpicie. 6. Idziemy walić drani  :biggrin: .  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.