korn06 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Platforma: Cień Czarnobyla (Repack - wersja samodzielna) Data premiery: 2013/2016 r. Autorzy: OLR crew Autorzy spolszczenia: @yellow, @metek58, @smox, @kondotier, @Gatzek, @Trikster, @LVutner, litosns Śr. długość rozgrywki: (ok. 20 godzin) OPIS: Spoiler Głównym celem projektu jest przywrócenie S.T.A.L.K.E.R.-a takim, jakim byłby, gdyby został wydany na początku 2004 roku. Wszystkie zadania zostały opracowane dzięki dokumentacji projektowej, a znane nam lokacje zastąpiono na buildowskie. Cechy moda: imponujące zmiany w rozgrywce - każdy jej aspekt uległ poważnym zmianom; fabuła oraz zadania poboczne opracowane na podstawie dokumentów projektowych; przywrócenie wyciętych cech silnika; możliwość korzystania z pojazdów; unikalna atmosfera; poprawiona grafika i pogoda. SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Poprawna kolejność instalacji: Instalacja modyfikacji w wersji fixx17. Instalacja patcha z wersji fixx17 na fixx19. Spolszczenie. Mod jest w wersji Repack! Posiadanie podstawowej wersji gry nie jest wymagane. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Oblivion Lost Remake v2.5 - fixx 17: ModDB - [KLIK] - Część I ModDB - [KLIK] - Część II Oblivion Lost Remake v2.5 - fixx19: ModDB - [KLIK] Spolszczenie: Nasz serwer - [KLIK] Przystosowanie spolszczenia do najnowszej wersji: @smox, @Allen, @Anton Gorodecki Autor/rzy spolszczenia moda NIE WYRAŻA/JĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Dodatki: Spoiler Ładowanie amunicji z Cienia Czarnobyla: Google Drive - [KLIK] Graficzny dodatek autorstwa @FeRu: Spoiler Dodatek instalujemy na samym końcu po PIERWSZYM URUCHOMIENIU gry. "Przedstawiam wam dodatek do mojego ulubionego moda: OLR 2.5 Zmienione zostały praktycznie wszystkie tekstury i bumpmapy na te o lepszej jakości. Poprawka jest stylistycznie jak najbliżej oryginału, by nie psuć klimatu i chodzi tylko o to, by były to lepsze jakościowo odpowiedniki. Wykorzystano tekstury z wielu modyfikacji w tym: Lost Alpha DC, Autumn Aurora 2.1, Absolute Nature 3 i Absolute Structures, Stalker 2k mod, oraz wiele innych modów, z których wybierałem pojedyncze tekstury. Poprawiłem też tekstury broni, celowników, postaci, mutantów (dodając nowe warianty) Zmieniono także efekty trafień pocisków. Oprócz grafiki poprawie uległ dźwięk. Zmieniłem dźwięki stalkerów, dodając więcej typów głosów i wariantów ich rozmów. Poprawiono dźwięki mutantów, otoczenia i wielu efektów na te o lepszej jakości. Ponadto adaptowano wiele poprawek z kolejnych fixów. Wszystkie poprawki dotyczą grafiki, renderów, spawnu, modeli, dźwięków i tekstur. Nie wstawiałem tylko plików odpowiedzialnych za tekst oraz skrypty, które mogłyby popsuć spolszczenie. Życzę miłej gry. Ten dodatek na pewno jest dobrym powodem, by przejść OLR 2.5 jeszcze raz i umilić oczekiwanie na OLR 3.0" Nasz Serwer - [KLIK] FAQ: Spoiler Często zadawane pytania: P: Gdzie dostarczyć skrzynkę w pierwszym zadaniu od Żaby? O: Pod posterunek wojskowy. Obok jest Niva. Spoiler P: Gdzie znajduje się artefakt w drugim zadaniu od Żaby? O: W wieży obok mostu. Trzeba uważać na anomalie. Spoiler P: Gdzie znajduje się schowek Striełoka? O: Skorzystaj z pomocy PDA Spoiler P. Gdzie znajduje się artefakt Spirala dla Żaby? O: Podziemia Hangaru na Wysypisku. Spoiler P: Gdzie znajdują się Dokumenty Wojskowe dla Żaby ? O: Trzecie piętro budynku Instytutu. Jak w Cieniu Czarnobyla. Spoiler P: Gdzie szukać 7 części Tajnych Dokumentów? O: Część 1: Spoiler Część 2: Spoiler Część 3: Spoiler Część 4: Spoiler Należy porozmawiać z przywódcą frakcji Grzech na lokacji Ciche Wzgórza. Po wypełnieniu dwóch zadań odda nam dokumenty: Część 5: Spoiler Część 6: Spoiler Część 7: Spoiler P: Znalazłem Tajne Dokumenty w hangarze na Wysypisku. Miał je przy sobie trup wojskowego, co dalej? O: Powiadom Żabę. Spoiler P: Gdzie znajduje się baza Powinności? O: Na lokacji Bar Stalker. Spoiler P: Gdzie znajdują się akta w laboratorium X-18? O: Na samym jego dole. Spoiler Wkradł się mały błąd w tłumaczeniu - na dokumentach z laboratorium X-18 pisze "X-16". P: Podczas eksplorowania X-18 znalazłem zamknięte drzwi. Gdzie znajduje się kod? O: W Laboratorium X-18 znajdują się dwa pomieszczenia. Żeby się do nich dostać, trzeba znaleźć kody: Kod nr 1: Spoiler Pierwszy kod jest zapisany na PDA, które odnajdziemy przy zwłokach naukowca: Kod: 8620 Kod nr 2: Spoiler Trzeba odnaleźć dla naukowców z Jantaru prototyp urządzenia. Jedno z nich jest za zamkniętymi drzwiami w laboratorium. Kod: 4678 P: Gdzie szukać specjalnej pijawki z polecenia Barmana? O: Na lokacji Fabryka Rostok odnajdziemy rannego powinnościowca (w podziemiach fabryki). Po krótkiej potyczce pijawka będzie próbowała uciec. Podążamy jej śladem i ją dobijamy. Spoiler P: Gdzie znajduje się strzelba Myśliwego? O: W jednej z chat, za Fabryką Rostok. Spoiler P: Gdzie znajdują się dokumenty dla przywódcy Czystego Nieba? O: Na lokacji Ciche Wzgórza. Trzeba wykonać dwa zadania dla przywódcy frakcji Grzech. Dokumenty są w głównym budynku za kratą: Spoiler P: Jaki jest kod do drzwi w kryjówce Striełoka w Fabryce Rostok? O: Po rozmowie z Doktorem Striełok sam przypomni sobie kod. Wiadomość pojawi się w PDA: Spoiler P: Jak otworzyć drzwi w laboratorium X-10? O: Dzięki fleszce naukowca. Spoiler P: Jak odnaleźć Dziennikarza? O: Należy znaleźć wszystkie 7 części dokumentów. Spoiler Po odnalezieniu ostatniego dokumentu przyjdzie wiadomość na PDA od Dziennikarza. Znajduje się w jednej z chat na lokacji Świetlisty Promień. P: Gdzie znajduje się istota Świadomości-Z w laboratorium na lokacji Generatory? O: Wewnątrz laboratorium znajdują się dwa szyby. Wystarczy podążać jednym z nich. Spoiler Źródła: 15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Krótko o fabule: będzie rozgrywała się dwutorowo: wątek pierwszy wyjaśnienie tajemnić pewnego Dziennikarza, wątęk drugi -podróż do serca Zony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 No i trochę więcej tłumaczenia. Cechy: - Celem moda jest wydanie tego Stalkera w takim wyglądzie, jeśli by on wyszedł z początkiem 2004 r. To oznacza, że w modzie nie będzie tego co miało być w koncepcyjnym SoC. - baza kwestów i lokacji od 2002 do początku 2004. Mini FAQ. P - ile lokacji będzie w grze ? O - 18 - poziom z 2003 - 2004. przeważnie z 2003. P - Czy będą lokacje z SoC, CS i CoP? O - nie. P - Czy będzie sund env ? O - Tak, na wszystkich lokacjach. P - Co z renderowaniem ? O - Obraz ( ? grafika ) będzie podobny do bildu 1865 i bildów z 2002 do 2003r. P - Stare lokacje są surowe ( ? niedopracowane ), mają błędy. Co będzie zmienione? O - Będą usunięte bugi, ale nie będzie dodanych domów i barachła. P - Chcę mrocznej zony z deszczami i burzami. O - W modzie jest wystarczająco mroczna atmosfera, lecz są też piękne poranki i zachody słońca. P - Czy będą stare oznaczenia dróg? O - Jeśli lokacje z głównego ( bildu ? ) za 2003r, to tak. P - Co z dźwiękami otoczenia? O - Na wszystkich lokacjach będzie wiele losowych odgłosów otoczenia. Pogoda też ma na to wpływ. Np. rankiem można usłyszeć śpiew ptaków. P - A co z transportem ? O - Na samochody zwrócono większą uwagę, usunięto bugi z widoku 3. postaci, zrobiono normalne ręce na kierownicy we wszystkich autach. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryko Opublikowano 28 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Zapowiada się nieźle. Idę o zakład że jeśli ten mod wyjdzie, to przebije Lost Alphę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stalker1997 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 (edytowane) Być może Lost Alphy nie przebije ale za to wcześniej wyjdzie. Nie ma tak wielu planów jak w przypadku LA. No tradycyjnie jak na moda przystało nowa fabuła, właściwie stara. 18 lokacji- bardzo imponująca liczba. Z autami trochę mnie swędziały te źle ułożone ręce, dobrze, że to poprawią. No i klimatyczne laboratorium :D. Głos ''łamania nóg'' aż się prosi o usunięcie(Filmik z Dead City). Krótko- mod zapowiada się ciekawie. Edytowane 31 Grudnia 2012 przez stalker1997 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raven Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Proszę bardzo nowy trailer Oblivion Lost Remake : http://youtu.be/XaDgn7VAo5Q 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryko Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 (edytowane) Znalazłem jakiś ubogi filmik związany z tym modem: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Uh-vzeRt_TwJest jeszcze drugi, chyba stary Rostok http://www.youtube.com/watch?v=m1T7wR88-9g A tutaj przywrócony z bildów karabinek AK: Edytowane 11 Marca 2013 przez Fryko 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stalker1997 Opublikowano 12 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Na starym Rostoku jeszcze nie byłem, fajnie to wszystko na razie wygląda, tylko przesadzili i to znacznie z tym złomem co spadł z góry... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryko Opublikowano 12 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Na starym Rostoku jeszcze nie byłem, fajnie to wszystko na razie wygląda, tylko przesadzili i to znacznie z tym złomem co spadł z góry...Może trochę to komicznie wygląda, ale przynajmniej jest jakaś pozorna dynamika. W SoC prawie zero fizyki, przez co gra wydawała się betonowym klocem, a tu proszę... Oby tylko to twórcy poprawili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Nie no takiego stalkera to ja chce! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryko Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Etapy prac to już około 75 procent. Znalazłem ciekawe materiały na temat moda, więc je wrzucam. Jakieś plany Doliny Mroku: Link do materiałów: http://s.gameru.net/stalker/docs.7z Dla ciekawskich - Oblivion Lost na komórkę:http://java.mob.org/game/stalker_oblivion_lost.html 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 22 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Wygląda bardzo mocno tak "se", jakichś innowacji na razie nie wprowadzili, i Ci którzy mówili że produkcja pobije LA...proszę, w czym to jest lepsze? W LA sam Kordon będzie jak 3 mapy tutaj. Tyle na temat tego, że LA będzie słabsze. Co nie zmienia faktu że przez wywyższające się ego dezodoranta OLR wyjdzie szybciej i z chęcią zagram. Powinni pokazać coś naprawdę zachęcającego. Aha, zapomniałem dla co niektórych: LA nie będzie. 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryko Opublikowano 23 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Wygląda bardzo mocno tak "se", jakichś innowacji na razie nie wprowadzili, i Ci którzy mówili że produkcja pobije LA...proszę, w czym to jest lepsze? W LA sam Kordon będzie jak 3 mapy tutaj. Tyle na temat tego, że LA będzie słabsze. Co nie zmienia faktu że przez wywyższające się ego dezodoranta OLR wyjdzie szybciej i z chęcią zagram. Powinni pokazać coś naprawdę zachęcającego. Aha, zapomniałem dla co niektórych: LA nie będzie.Co nieco się z tym zgadzał, na moddb.com Dezo coś opowiadał o formatowaniu swojego dysku twardego, bo mu się Windows 7 "popsuł".A co za tym idzie część materiałów związanych z Lost Alpha poszła się... wiadomo Swoją drogą Lost Alpha to dobra nazwa do gry (już nie moda) Deza, zwłaszcza słowo "lost" pasuje tu idealnie, a "alpha" - bo dalej jest w tej fazie. OLR szału może nie robi, ale dostaniemy to, co mieliśmy dostać w 2003 roku. O gustach się nie dyskutuje, ale wole surowy dx8 lub dx9 w OLR, niż "Cry-Stalker" od Deza. PS: Przynajmiej OLR pójdzie mi na lapku z Core i3, 3GB RAM i Intel HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 23 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 UP no to racja, ja też sobie pogram bez zbędnych ścin na moim piecu hutniczym, LA go zakatuje. Dla niektórych: zapomniałem, LA nie będzie przecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 23 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Na razie to nawet nie wiadomo czy wyjdzie ten cały OLR, ale jakby tak pomyśleć to wolałbym dostać właśnie Lost Remake niż Lost Alpha, a chociażby dlatego że wymagania sprzętowe będą mniejsze. Nie wiem czy to prawda to o czym napisał Fryko, że niby popsuł się temu gościowi windows 7. Formatowanie dysku.. haha, śmiać mi się chce. Jakby nie mógł przewidzieć że coś takiego mogłoby się stać. Pic na wodę. Nienawidzę chwalenia się czymś czego się nawet nie zrobiło, wszędzie.. gdzie tylko bym nie wszedł, na jakąkolwiek stronę o tematyce stalkera, nie ważne czy ruska czy polska, to ZAWSZE musi być temat poświęcony temu całemu LA, na lewo i prawo.. oh czego tutaj nie będzie, czego mu tu nie stworzymy.. już niedługo, czekajcie.. mod wyjdzie. Oczywiście, tak.. mają te swoje prawo aby pokazać światu co tworzą, tylko jestem ciekaw co napiszą fanom stalkera jak się okaże że projekt ich przerósł i go porzucili. Brak chęci ? a może .. ah no tak, przecież dowiedzieli się że mają żony/ dzieci/ pracę i nagle NIE MAJĄ ( bo są takimi debilami że nad tym nie pomyśleli wcześniej ) CZASU na stworzenie tak dużego moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 23 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 LA to jest już więcej niż mod, to coś więcej. Nowa szata graficzna pozwoli nam zapomnieć o starym czymś z SoC. Po za tym, ingeracja w silnik była wymagana by takie mapy jakie są w LA ruszyły. A dlaczego mówi się wszędzie o LA? Hmmm...może dlatego że to będzie mod, który nim będzie...to nie jest Srolanka w której nawalili co się da żeby było i dzięki temu wysypuje co chwila. Myślę, że LA będzie przełomem. Co do dysku - nie wierzę, pokaż link ;) PS dla co niektórych: Nie wiem po co ta dyskusja, LA nie będzie przecież. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 23 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 O dokładne informacje na tematu tego całego dysku pytaj Fryko, napisał że było o tym na moddb, czyli szukaj tutaj: http://www.moddb.com/mods/lost-alpha Wiesz, jak chcę nową szatę graficzką zobaczyć w SHOC w nowym ładnym wydaniu to instaluje jakiś mod graficzny i jestem zadowolony, załóżmy Autumn Aurora, więcej nie potrzebuję. A wolę sto razy Soljankę, dla mnie to poza TŚ2 najlepszy mod do SHOC i tak pozostanie, bez względu na wszystko. Swoją drogą musisz w każdym poście pisać że LA nie będzie ? ... raz wystarczy, to nie stalker.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 23 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Muszę. Szata graficzna - tak w AA jest ładna, ale to nie zmienia faktu że lepiej by było gdyby już była. Wiadomo, wymagania będą zawyżone ale nie aż tak. Myślę też że LA chyba nie wypada porównywać do modów takich jak TŚ. Podałem przykład Soljanki, bo wiele osób uważa że LA to będzie coś jak ta mieszanina. Nic bardziej mylącego. Ale na razie nam pozostaje czekać na te arcydzieło ;_; PS.co niektórzy muszą się domyśleć o co chodzi. PS2. La będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryko Opublikowano 23 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 (edytowane) Cytując Dezodora: "it was phunky, after trying many methods, but couldnt browse my old hdd, I decided to reinstall win7 on it without formatting the whole disk. guess what? even if I didnt set it to format the disk, it did it. So I had to use some data recovery tool yet again, this time I decided to use getdataback, which actually helped a lot. All my music project files among with the sound samples and plugins were restored, but still I lost ca. 140gb of garbage, which I fear to think of what it was (mainly music, some series, and lots of garbage which I usually download, but never check). Anyway, I got scared, so I'm gonna buy an external hdd just for making backups :)" Swoją drogą:http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=f0yCgOak7cI Mod jest na etapie 92 %. Będzie w co grać przed LA. :thumbsup: Edytowane 12 Czerwca 2013 przez Fryko 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colt Opublikowano 24 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Oblivion Lost Remake jest już dostępny do pobrania. Link: http://ap-pro.ru/forum/35-8912-1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 24 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Ciekawe. Wczoraj wstawiony, a już tyle postów, no i ta ocena 4,9. Rzadko widuje się taką wysoką ocenę. Trzeba przyjrzeć się temu modowi bliżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 24 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Dziś znalazłem stronę z opisami tego moda...http://stalkermod.ru/MODYI-Teni-CHernobyilya/oblivion-lost-remake.html. Mówi się o 18 lokacjach i nowej wielowątkowej fabule, niestety na razie nie znalazłem listy lokacji...Stare Wysypisko, Bagna, Ciemny Parów, Generatory, Stare Bagna i Martwe Miasto na pewno. Zacznę pobierać moda i zobaczymy co jest w środku.//Mod po rozpakowaniu ma 6,63 GB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0zeN Opublikowano 24 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 I co, ktoś testował moda? Prosiłbym o mini-recenzję i stabilność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 24 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Instalacja no Polską platformę: 1. Po rozpakowaniu wywalamy plik XR_3DA.exe z katalogu bin - jest dla Rus podstawki. 2. Kopia katalogu rus z przemianowaniem na pol (gamedataconfigtext). 3. Tworzymy plik localizatiom.ltx - jego zawartość oprócz standardowej to odniesienie do wszystkich plików text (można to robić samemu ale wystarczy, że ja męczyłem się 10 minut :teehee: - wystarczy skopiować to co poniżej); postać powinien mieć taką:[string_table]language = polfont_prefix = ;_cent ;_westfiles = stable_bio_name, stable_dialog_manager, stable_dialogs_agroprom, stable_dialogs_bar, stable_dialogs_darkvalley, stable_dialogs_escape, stable_dialogs_military, stable_dialogs_yantar, stable_game_credits, stable_statistic_caption, stable_storyline_info_agroprom, stable_storyline_info_bar, stable_storyline_info_escape, stable_storyline_info_garbage, stable_storyline_info_yantar, string_table_enc_equipment, string_table_enc_mutants, string_table_enc_social, string_table_enc_weapons, string_table_enc_zone, string_table_general, string_table_items, string_table_level_tips, string_table_outfit, string_table_tasks_bar, string_table_tasks_escape, string_table_tutorial, string_table_ui, ui_st_inventory, ui_st_keybinding, ui_st_other, ui_st_pdai wklejamy drania tu: gamedataconfig 4. Wklejamy katalogi gamedata i bin do gry ze zgodą na zamianę plików. 5. Dodajemy parametr " -nointro" po spacji w elemencie docelowym w skrócie gry na pulpicie. 6. Idziemy walić drani . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryko Opublikowano 25 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Nie ma jakichś lepszych linków do moda? Z torrentów strasznie wolno idzie, góra 10 kb/s. A w innych trzeba się rejestrować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.