Jump to content
korn06

Oblivion Lost Remake 2.0/2.5

Recommended Posts

Oblivion Lost Remake

image.png


Platforma: SOC wersja 1,0006
Developer: hi_flyer
Data wydania - 26.06.2013.
 
Odświeżona wersja dobrego i znanego wszystkim moda.
Oblivion Lost Remake pod takim tytułem pojawiła się fabularna modyfikacja do Stalker SoC w wersji 1.006. 
Mod to próba pokazania gry która miała ujrzeć światło dzienne w 2004 roku. Gracze mają do dyspozycji dwie niezależne linie fabularne, dołożono jeszcze trzecią alternatywną.
Do zwiedzania autor przygotował 18 lokacji a zabawę zapewni masa kwestów które zostały opracowane do 2003 roku.
 
CECHY MODA BY @kondotier

Spoiler


- Celem moda jest pokazanie Stalkera  który był przygotowany do produkcji z początkiem 2004 r.
To oznacza, że w modzie nie będzie tego co miało być w koncepcyjnym SoC.
- Baza kwestów i lokacji od 2002 do początku 2004.

ZMIANY

Spoiler

- ile lokacji będzie w grze ?


O - 18 - poziomy z 2003 - 2004. przeważnie z 2003.
P - Czy będą lokacje z SoC, CS i CoP?
O - nie.
P - Czy będzie sund env ?
O - Tak, na wszystkich lokacjach.
P - Co z renderowaniem ?
O - Obraz ( ? grafika ) będzie podobny do bildu 1865 i bildów z 2002 do 2003r.
P - Stare lokacje są surowe ( ? niedopracowane ), mają błędy. Co będzie zmienione?
O - Będą usunięte bugi, ale nie będzie dodanych domów i innych śmieci.
P - Chcę mrocznej zony z deszczami i burzami.
O - W modzie jest wystarczająco mroczna atmosfera, lecz są też piękne poranki i zachody słońca.
P - Czy będą stare oznaczenia dróg?
O - Jeśli lokacje z głównego ( bildu ? ) za 2003r, to tak.
P - Co z dźwiękami otoczenia?
O - Na wszystkich lokacjach będzie wiele losowych odgłosów otoczenia. Pogoda też ma na to wpływ. Np. rankiem można usłyszeć śpiew ptaków.
P - A co z transportem ?
O - Na samochody zwrócono większą uwagę, usunięto bugi z widoku 3-ciej osoby, zrobiono normalne ręce na kierownicy we wszystkich autach.


CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA by @Cichy

Spoiler

P:Dokąd zanieść aktówkę w pierwszym zadaniu Żaby?
O:Wychodzisz z wsi na drogę, przechodzisz ją i do oporu do skały. Dalej na prawo i takm, zanim dojdziesz do Niwy.

p:Gdzie szukać artefakt w drugim zadaniu Żaby?
O:Wychodzisz ze wsi na drogę. Skręcasz na lewo i idziesz do mostu. Tam na górze mała wieża, on wewnątrz jej.

P:Gdzie szukać schowek Striełoka?
O:Otworzyć zadania w PDA i obejrzeć informację o tym zadaniu. Wszystko od razu stanie się zrozumiałe.

P:Gdzie szukać akta na NII Miedpribor dla Żaby?
O:W budynku, jak i w oryginale na trzecim piętrze w centrum pokoju na bufecie.

P:Znalazłem  czerwone akta na NII Miedpribor, gdzie szukać dalej?
O:Pierwsze dwie części leżą na lokacji NII Miedpribor: 1 -  na pierwszym piętrze w głównym kompleksie, 2-  w środkowym kompleksie na dachu. Następujące części trzeba szukać według wskazówek z tych dokumentów.

P:Gdzie szukać artefakt z polecenia Żaby na Wysypisku w hangarze?
O:Jak wchodzisz do hangaru, z prawej strony i z lewej strony są jamy. Skaczesz w skrajną prawą - tam będzie korytarz. Jak tylko wyjdziecie w pomieszczenie, gdzie z lewej strony z dołu ścielą się rury - na nich leży.

P:Znalazłem  akta w hangarze na Wysypisku u trupa wojennego, co robić z nimi?
O:Pomówicie o nich z Żabą, on powie że robić dalej.

P:Gdzie szukać bazę Powinności?
O:Na lokacji Bar w budynku z napisem "WARZYWA". Znaleźć można takim sposobem: jak będziemy wychodzić z Wysypiska w Bar - idziemy prosto po drodze. Jak obok będzie wieża ciśnień - z lewej strony od niej i jest ten budynek.

P:Gdzie szukać akta w x18?
O:W samym dole laboratorium. Tam was czeka burer.

P:Tymczasem przechodząc x18, znalazłem drzwi z kodem, gdzie szukać hasło od nich?
O:One potrzebne dalej w fabule, będziemy szukać kod, w laboratorium nie trzeba.

p:Gdzie szukać pijawki Strongława z polecenia Barmana?
O:Przy wejściu do fabryki Rostok trzeba iść po prawej stronie, następnie pierwszy obrót na prawo. Tam będzie sterta wszelkich gratów. Do zawału nie idziemy - skręcamy na lewo. Wchodzimy do wnętrza pomieszczenia, znów na lewo - tam będą schody w dół, schodzimy. Postępujemy za znakiem Powinnościowca. Leczymy rannego, podążamy za znakami trzech zabitych. Tam spotykamy Strongława.

P:Gdzie szukać strzelbę Myśliwego z Baru?
O:Po drodze z Baru na Ciche Pagórki trzeba skręcić na prawo. Tam będą dwa ("wchodiabielnych"?) w domu. W jednym z nich karabin.

P:Według wskazówki z dokumentu 3 ja muszę dostać czwarty z budynku na Cichych Pagórkach, lecz tam nic nie ma, gdzie je znaleźć?
O:Trzeba pomówić z liderem ugrupowania "Grzech" i spełnić jego zadanie, po tym on otworzy nam pokój z dokumentami.
O:Można zabić lidera ugrupowania Grzech i drzwi otworzy się.

P:Na Radarze wciąż zabija psi-promieniowaniem, że robić?
O:Trzeba wyłączyć psi - instalację Dzięcioł-1 z polecenia Barmana.

p:Jak otworzyć drzwi w x-10?
O:Na piętrze, którym pojawiamy się jest fleszka naukowego, na niej kod.

P:Na Radarze akta wpadły pod ziemię, jak je dostać?
O:Trzeba przejść na lokację.

P:U mnie lider Wolnościowców Chrom zaciął się w jednym miejscu i nie chce rozmawiać. Co robić?
O:Taki bug być może, jeżeli dostać się na lokację Ciche Pagórki, jak pójść z Jantaru na Jasny Promień. Cofnijcie się w zapisie do Cichych Pagórków

P:Gdzie znaleźć Dziennikarza?
O:Następnie, jak znajdziecie wszystkie 7 części dokumentów, Dziennikarz przyśle wam wiadomość o tym, że czeka na terytorium na Jasnym Promieniu. Szukać go  trzeba w domach na pagórkach,koło miasteczka.

P:Przy próbie przebicia się do przejścia na Generatory zabija psi-promieniowanie, że robić?
O:Trzeba znaleźć maszynę. Nieopodal powinna była stać Niwa, lub wziąć w Prypeci uaz lub kamaz.
Przypis: psi-promieniowanie może być nie u wszystkich.

P:Gdzie znaleźć istotę Świadomości w wojennym laboratorium?
O:Wewnątrz są dwa szyby kopalniane. W jednym schodzicie na sam  dół, włazicie w drugi i leziecie na sam wierzch. Dalej wszystkie będzie zrozumiałe.

SCREENY

Spoiler

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

INSTALACJA

Spoiler

Po pobraniu dwóch plików OLR25_fixx19_Setup.exe i olr25_fixx19_disk2.pak aktywujemy ten pierwszy i grzecznie czekamy.

Dodajemy spolszczenie.

Po odpaleniu konfiguratora wybieramy ustawienia: pojawia się linia komend DOS. Wstawiamy cyfrę oznaczająca nasz wybór danego ustawienia i zatwierdzamy ENTER.

Po wszystkim włączamy po prostu moda ze skrótu an pulpicie.

SPOLSZCZENIE DLA FIX19 (Aktualna wersja na 2018 rok)

Autorzy spolszczenia - Yellow, metek58, Gatzek, Kondotier, litosns, Trikster, MonoLityczny, smox

Przystosowanie do patcha 19  - Smox, Allen, Anton Gorodecki
TESTERZY:  Smox

LINKI: @cichy

UWAGA - BEZ PRZEJŚCIA KONFIGURATORA MOD SIĘ WŁĄCZY, ZROBIMY USTAWIENIA ALE NIE BĘDZIEMY W STANIE ZACZĄĆ NOWEJ GRY.

ŹRÓDŁO: http://ap-pro.ru/forum/35-23236-1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i trochę więcej tłumaczenia. Cechy: - Celem moda jest wydanie tego Stalkera w takim wyglądzie, jeśli by on wyszedł z początkiem 2004 r. To oznacza, że w modzie nie będzie tego co miało być w koncepcyjnym SoC. - baza kwestów i lokacji od 2002 do początku 2004. Mini FAQ. P - ile lokacji będzie w grze ? O - 18 - poziom z 2003 - 2004. przeważnie z 2003. P - Czy będą lokacje z SoC, CS i CoP? O - nie. P - Czy będzie sund env ? O - Tak, na wszystkich lokacjach. P - Co z renderowaniem ? O - Obraz ( ? grafika ) będzie podobny do bildu 1865 i bildów z 2002 do 2003r. P - Stare lokacje są surowe ( ? niedopracowane ), mają błędy. Co będzie zmienione? O - Będą usunięte bugi, ale nie będzie dodanych domów i barachła. P - Chcę mrocznej zony z deszczami i burzami. O - W modzie jest wystarczająco mroczna atmosfera, lecz są też piękne poranki i zachody słońca. P - Czy będą stare oznaczenia dróg? O - Jeśli lokacje z głównego ( bildu ? ) za 2003r, to tak. P - Co z dźwiękami otoczenia? O - Na wszystkich lokacjach będzie wiele losowych odgłosów otoczenia. Pogoda też ma na to wpływ. Np. rankiem można usłyszeć śpiew ptaków. P - A co z transportem ? O - Na samochody zwrócono większą uwagę, usunięto bugi z widoku 3. postaci, zrobiono normalne ręce na kierownicy we wszystkich autach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Być może Lost Alphy nie przebije ale za to wcześniej wyjdzie. Nie ma tak wielu planów jak w przypadku LA. No tradycyjnie jak na moda przystało nowa fabuła, właściwie stara. 18 lokacji- bardzo imponująca liczba. Z autami trochę mnie swędziały te źle ułożone ręce, dobrze, że to poprawią. No i klimatyczne laboratorium :D. Głos ''łamania nóg'' aż się prosi o usunięcie(Filmik z Dead City). Krótko- mod zapowiada się ciekawie.

Edited by stalker1997

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na starym Rostoku jeszcze nie byłem, fajnie to wszystko na razie wygląda, tylko przesadzili i to znacznie z tym złomem co spadł z góry...

Może trochę to komicznie wygląda, ale przynajmniej jest jakaś pozorna dynamika. W SoC prawie zero fizyki, przez co gra wydawała się betonowym klocem, a tu proszę... Oby tylko to twórcy poprawili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda bardzo mocno tak "se", jakichś innowacji na razie nie wprowadzili, i Ci którzy mówili że produkcja pobije LA...proszę, w czym to jest lepsze? W LA sam Kordon będzie jak 3 mapy tutaj. Tyle na temat tego, że LA będzie słabsze. Co nie zmienia faktu że przez wywyższające się ego dezodoranta OLR wyjdzie szybciej i z chęcią zagram. Powinni pokazać coś naprawdę zachęcającego. Aha, zapomniałem dla co niektórych: LA nie będzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda bardzo mocno tak "se", jakichś innowacji na razie nie wprowadzili, i Ci którzy mówili że produkcja pobije LA...proszę, w czym to jest lepsze? W LA sam Kordon będzie jak 3 mapy tutaj. Tyle na temat tego, że LA będzie słabsze. Co nie zmienia faktu że przez wywyższające się ego dezodoranta OLR wyjdzie szybciej i z chęcią zagram. Powinni pokazać coś naprawdę zachęcającego. Aha, zapomniałem dla co niektórych: LA nie będzie.

Co nieco się z tym zgadzał, na moddb.com Dezo coś opowiadał o formatowaniu swojego dysku twardego, bo mu się Windows 7 "popsuł".

A co za tym idzie część materiałów związanych z Lost Alpha poszła się... wiadomo :biggrin: Swoją drogą Lost Alpha to dobra nazwa do gry (już nie moda) Deza, zwłaszcza słowo "lost" pasuje tu idealnie, a "alpha" - bo dalej jest w tej fazie. OLR szału może nie robi, ale dostaniemy to, co mieliśmy dostać w 2003 roku. O gustach się nie dyskutuje, ale wole surowy dx8 lub dx9 w OLR, niż "Cry-Stalker" od Deza.

 

PS: Przynajmiej OLR pójdzie mi na lapku z Core i3, 3GB RAM i Intel HD :tongue:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na razie to nawet nie wiadomo czy wyjdzie ten cały OLR, ale jakby tak pomyśleć to wolałbym dostać właśnie Lost Remake niż Lost Alpha, a chociażby dlatego że wymagania sprzętowe będą mniejsze. 

Nie wiem czy to prawda to o czym napisał Fryko, że niby popsuł się temu gościowi windows 7. Formatowanie dysku.. haha, śmiać mi się chce. Jakby nie mógł przewidzieć że coś takiego mogłoby się stać. Pic na wodę. 

Nienawidzę chwalenia się czymś czego się nawet nie zrobiło, wszędzie.. gdzie tylko bym nie wszedł, na jakąkolwiek  stronę o tematyce stalkera, nie ważne czy ruska czy polska, to ZAWSZE musi być temat poświęcony temu całemu LA, na lewo i prawo.. oh czego tutaj nie będzie, czego mu tu nie stworzymy.. już niedługo, czekajcie.. mod wyjdzie. Oczywiście, tak.. mają te swoje prawo aby pokazać światu co tworzą, tylko jestem ciekaw co napiszą fanom stalkera jak się okaże że projekt ich przerósł i go porzucili. Brak chęci ? a może .. ah no tak, przecież dowiedzieli się że mają żony/ dzieci/ pracę i nagle NIE MAJĄ ( bo są takimi debilami że nad tym nie pomyśleli wcześniej ) CZASU na stworzenie tak dużego moda. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

LA to jest już więcej niż mod, to coś więcej. Nowa szata graficzna pozwoli nam zapomnieć o starym czymś z SoC. Po za tym, ingeracja w silnik była wymagana by takie mapy jakie są w LA ruszyły. A dlaczego mówi się wszędzie o LA? Hmmm...może dlatego że to będzie mod, który nim będzie...to nie jest Srolanka w której nawalili co się da żeby było i dzięki temu wysypuje co chwila. Myślę, że LA będzie przełomem. Co do dysku - nie wierzę, pokaż link ;) PS dla co niektórych: Nie wiem po co ta dyskusja, LA nie będzie przecież.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O dokładne informacje na tematu tego całego dysku pytaj Fryko, napisał że było o tym na moddb, czyli szukaj tutaj:  http://www.moddb.com/mods/lost-alpha

 

Wiesz, jak chcę nową szatę graficzką zobaczyć w SHOC w nowym ładnym wydaniu to instaluje jakiś mod graficzny i jestem zadowolony, załóżmy Autumn Aurora, więcej nie potrzebuję. 

A wolę sto razy Soljankę, dla mnie to poza TŚ2 najlepszy mod do SHOC i tak pozostanie, bez względu na wszystko. 

 

Swoją drogą musisz w każdym poście pisać że LA nie będzie ? ... raz wystarczy, to nie stalker.pl 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muszę. Szata graficzna - tak w AA jest ładna, ale to nie zmienia faktu że lepiej by było gdyby już była. Wiadomo, wymagania będą zawyżone ale nie aż tak. Myślę też że LA chyba nie wypada porównywać do modów takich jak TŚ. Podałem przykład Soljanki, bo wiele osób uważa że LA to będzie coś jak ta mieszanina. Nic bardziej mylącego. Ale na razie nam pozostaje czekać na te arcydzieło ;_; PS.co niektórzy muszą się domyśleć o co chodzi. PS2. La będzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cytując Dezodora: "it was phunky, after trying many methods, but couldnt browse my old hdd, I decided to reinstall win7 on it without formatting the whole disk. guess what? even if I didnt set it to format the disk, it did it. So I had to use some data recovery tool yet again, this time I decided to use getdataback, which actually helped a lot. All my music project files among with the sound samples and plugins were restored, but still I lost ca. 140gb of garbage, which I fear to think of what it was (mainly music, some series, and lots of garbage which I usually download, but never check). Anyway, I got scared, so I'm gonna buy an external hdd just for making backups :)"

 

post-3433-0-95300300-1369333803_thumb.jp

 

Swoją drogą:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=f0yCgOak7cI

 

Mod jest na etapie 92 %. Będzie w co grać przed LA.  :thumbsup:

Edited by Fryko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe. Wczoraj wstawiony, a już tyle postów, no i ta ocena 4,9. Rzadko widuje się taką wysoką ocenę. Trzeba przyjrzeć się temu modowi bliżej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś znalazłem stronę z opisami tego moda...http://stalkermod.ru/MODYI-Teni-CHernobyilya/oblivion-lost-remake.html. Mówi się o 18 lokacjach i nowej wielowątkowej fabule, niestety na razie nie znalazłem listy lokacji...Stare Wysypisko, Bagna, Ciemny Parów, Generatory, Stare Bagna i Martwe Miasto na pewno. Zacznę pobierać moda i zobaczymy co jest w środku.

//

Mod po rozpakowaniu ma 6,63 GB.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Instalacja no Polską platformę:

 

1. Po rozpakowaniu wywalamy plik XR_3DA.exe z katalogu bin - jest dla Rus podstawki. 2. Kopia katalogu rus z przemianowaniem na pol (gamedataconfigtext). 3. Tworzymy plik localizatiom.ltx - jego zawartość oprócz standardowej  to odniesienie do wszystkich plików text (można to robić samemu ale wystarczy, że ja męczyłem się 10 minut :teehee: - wystarczy skopiować to co poniżej); postać powinien mieć taką:

[string_table]language	= polfont_prefix	= ;_cent ;_westfiles = stable_bio_name, stable_dialog_manager, stable_dialogs_agroprom, stable_dialogs_bar, stable_dialogs_darkvalley, stable_dialogs_escape, stable_dialogs_military, stable_dialogs_yantar, stable_game_credits, stable_statistic_caption, stable_storyline_info_agroprom, stable_storyline_info_bar, stable_storyline_info_escape, stable_storyline_info_garbage, stable_storyline_info_yantar, string_table_enc_equipment, string_table_enc_mutants, string_table_enc_social, string_table_enc_weapons, string_table_enc_zone, string_table_general, string_table_items, string_table_level_tips, string_table_outfit, string_table_tasks_bar, string_table_tasks_escape, string_table_tutorial, string_table_ui, ui_st_inventory, ui_st_keybinding, ui_st_other, ui_st_pda

i wklejamy drania tu: gamedataconfig 4. Wklejamy katalogi gamedata i bin do gry ze zgodą na zamianę plików. 5. Dodajemy parametr " -nointro" po spacji w elemencie docelowym w skrócie gry na pulpicie. 6. Idziemy walić drani  :biggrin: .  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Społeczność
Discord