Jump to content

Oblivion Lost Remake 2.0/2.5


Recommended Posts


image.png
Tytuł Oryginalny: Oblivion Lost Remake 
Platforma: Cień Czarnobyla ( Repack - Wersja Samodzielna ) 
Data Premiery: 26.06.2013r
Autor: hi_flyer
Autor Spolszczenia: @yellow, @metek58, @smox, @kondotier, @Gatzek, @Trikster, @LVutner, litosns
Długość: Przeciętna ( ~ 20 godzin )

 

OPIS:

Spoiler

Głównym celem projektu jest przywrócenie S.T.A.L.K.E.R.-a takim, jakim byłby, gdyby został wydany na początku 2004 roku. Wszystkie zadania zostały opracowane dzięki dokumentacji projektowej, a znane nam lokacje zastąpiono na Buildowskie

Główne Zmiany: 

  • Rekompilacja wszystkich poziomów moda w najwyższej jakości

  • Uzupełnienie fabuły i poprawienie niektórych jej niespójności 

  • Zwiększenie liczby zadań pobocznych

  • Przywrócenie wyciętych cech silnika

  • Możliwość poruszania się samochodem

  • Ulepszona pogoda i grafika 

  • Mroczna atmosfera 

 

SCREENY:

Spoiler

065f20f262.jpgba8e8ab5e6.jpg5a1ef4d276.jpgc8a6cf61e0.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Aktualne linki:

OLR v2.5 fixx 17:

https://www.moddb.com/games/stalker-build-1935/downloads/stalker-oblivion-lost-remake-25-part-1

https://www.moddb.com/games/stalker-build-1935/downloads/stalker-oblivion-lost-remake-2517-part-2

OLR v2.5 patch z fixx17 na fixx19:

https://www.moddb.com/members/jim1240/downloads/stalker-olr-25-patch-fixx17-to-19

Instalacja:

1. Instalujemy moda w wersji fixx17.

2. Nakładamy patcha zmieniającego moda z wersji fixx17 na fixx19.

3. Nakładamy spolszczenie.

 

Spoiler

1. Po pobraniu dwóch plików OLR25_fixx19_Setup.exeolr25_fixx19_disk2.pak aktywujemy ten pierwszy.
2. Dodajemy spolszczenie.
3. Po odpaleniu konfiguratora wybieramy ustawienia: Pojawia się linia komend DOS. Wstawiamy cyfrę oznaczająca nasz wybór danego ustawienia i zatwierdzamy.

Mod w wersji Repack ! Podstawowa wersja gry nie jest wymagana.

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

1. https://cloud.mail.ru/public/7cHz/FaFom2F9D -  OLR25_fixx19_Setup.exe
2. https://cloud.mail.ru/public/A3Tf/oUeXZCNL5 - olr25_fixx19_disk2.pak
3. https://zone.stalkerteam.pl/file/265 - Spolszczenie

Autor/rzy spolszczenia moda NIE WYRAŻA/JĄ ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl

Przystosowanie spolszczenia do najnowszej wersji: @smox, @Allen, @Anton Gorodecki

4. Dodatek graficzny od @FeRu:

Spoiler

Dodatek instalujemy na samym końcu po PIERWSZYM URUCHOMIENIU gry.

" Przedstawiam wam dodatek do mojego ulubionego moda: OLR 2.5
Zmienione zostały praktycznie wszystkie tekstury i bumpmapy na te o lepszej jakości.
Poprawka jest stylistycznie jak najbliżej oryginału, by nie psuć klimatu i chodzi tylko o to, by
były to lepsze jakościowo odpowiedniki. Wykorzystano tekstury z wielu modyfikacji w tym:
Lost Alpha DC, Autumn Aurora 2.1, Absolute Nature 3 i Absolute Structures, Stalker 2k mod,
oraz wiele innych modów, z których wybierałem pojedyncze tekstury.
Poprawiłem też tekstury broni, celowników, postaci, mutantów (dodając nowe warianty)
Zmieniono także efekty trafień pocisków.

Oprócz grafiki poprawie uległ dźwięk. Zmieniłem dźwięki stalkerów, dodając więcej typów głosów i wariantów ich rozmów.
Poprawiono dźwięki mutantów, otoczenia i wielu efektów na te o lepszej jakości.

Ponadto adaptowano wiele poprawek z kolejnych fixów.
Wszystkie poprawki dotyczą grafiki, renderów, spawnu, modeli, dźwięków i tekstur.
Nie wstawiałem tylko plików odpowiedzialnych za tekst oraz skrypty, które mogłyby popsuć spolszczenie.

Życzę miłej gry. Ten dodatek na pewno jest dobrym powodem, by przejść OLR 2.5 jeszcze raz
i umilić oczekiwanie na OLR 3.0 " 

https://mega.nz/file/p4cnGICT#2PzxQGXuhl6Y0DXhjSMY22VaDZ2UEzDVKe5iomFx3PM

5. Dodatek na ładowanie amunicji jak w oryginalnym Cieniu Czarnobyla: 
https://zone.stalkerteam.pl/file/204

FAQ:

Spoiler

Często zadawane pytania: 

P: Gdzie dostarczyć skrzynkę w pierwszym zadaniu od Żaby ?
O: Pod posterunek wojskowy. Obok jest Niva.

Spoiler

ss_daniel_11-15-20_17-44-30_(lvl1_escape).jpg

P: Gdzie znajduje się artefakt w drugim zadaniu od Żaby ? 
O: W wieży obok mostu. Trzeba uważać na anomalie. 

Spoiler

ss_daniel_11-15-20_17-46-13_(lvl1_escape).jpgss_daniel_11-15-20_17-47-18_(lvl1_escape).jpg

P: Gdzie znajduje się schowek Striełoka ? 
O: Skorzystaj z pomocy PDA :) 

Spoiler

ss_daniel_11-04-20_22-01-05_(lvl3_agroprom).jpgss_daniel_11-04-20_22-01-13_(lvl3_agroprom).jpg

P. Gdzie znajduje się artefakt Spirala dla Żaby ?
O: Podziemia Hangaru na Wysypisku

Spoiler

ss_daniel_11-04-20_22-53-40_(lvl2_garbage).jpgss_daniel_11-04-20_22-53-44_(lvl2_garbage).jpg

P: Gdzie znajdują się Dokumenty Wojskowe dla Żaby ? 
O: Trzecie piętro budynku Instytutu. Jak w Cieniu Czarnobyla.

Spoiler

ss_daniel_11-04-20_22-29-08_(lvl3_agroprom).jpgss_daniel_11-04-20_22-29-16_(lvl3_agroprom).jpg

P: Gdzie szukać 7 części Tajnych Dokumentów
O: Część 1:

Spoiler

ss_daniel_11-04-20_22-07-54_(lvl3_agroprom).jpgss_daniel_11-04-20_22-08-00_(lvl3_agroprom).jpg

Część 2:

Spoiler

ss_daniel_11-04-20_22-48-33_(lvl2_garbage).jpgss_daniel_11-04-20_22-48-42_(lvl2_garbage).jpg

Część 3:

Spoiler

ss_daniel_11-04-20_22-36-41_(lvl3_agroprom).jpgss_daniel_11-04-20_22-36-43_(lvl3_agroprom).jpg

Część 4:

Spoiler

Należy porozmawiać z przywódcą frakcji Grzech na lokacji Ciche Wzgórza. Po wypełnieniu dwóch zadań odda nam dokumenty:ss_daniel_11-11-20_21-14-25_(lvl9_military).jpgss_daniel_11-13-20_12-36-06_(lvl9_military).jpg

Część 5:

Spoiler

ss_daniel_11-13-20_16-11-36_(lvl7_yantar).jpgss_daniel_11-13-20_16-11-42_(lvl7_yantar).jpg

Część 6:

Spoiler

ss_daniel_11-14-20_20-31-59_(lvl10_radar).jpgss_daniel_11-14-20_20-31-49_(lvl10_radar).jpg

Część 7:

Spoiler

ss_daniel_11-14-20_19-11-55_(lvl13_prip).jpgss_daniel_11-14-20_19-11-50_(lvl13_prip).jpg

P: Znalazłem Tajne Dokumenty w hangarze na Wysypisku. Miał je przy sobie trup wojskowego, co dalej ? 
O: Powiadom Żabę. 

Spoiler

ss_daniel_11-04-20_21-21-40_(lvl2_garbage).jpg

P: Gdzie znajduje się baza Powinności ? 
O: Na lokacji Bar Stalker

Spoiler

ss_daniel_11-07-20_18-56-57_(lvl5_bar).jpg

P: Gdzie znajdują się akta w laboratorium X-18 ? 
O: Na samym jego dole.

Spoiler

Wkradł się mały błąd w tłumaczeniu - na dokumentach z laboratorium X-18 pisze "X-16". 
ss_daniel_11-06-20_21-58-37_(lvl4u_darklab).jpg

P: Tymczasem eksplorując X-18, znalazłem zamknięte drzwi. Gdzie znajduje się kod ? 
O: W Laboratorium X-18 znajdują się dwa pomieszczenia. Żeby się do nich dostać, trzeba znaleźć kody:
Kod Nr.1

Spoiler

Pierwszy kod jest zapisany na PDA, które odnajdziemy przy zwłokach naukowca:ss_daniel_11-06-20_22-09-47_(lvl4u_darklab).jpg
Kod: 8620 
ss_daniel_11-06-20_22-10-07_(lvl4u_darklab).jpg

Kod Nr.2

Spoiler

Trzeba odnaleźć dla naukowców z Jantaru prototyp urządzenia. Jedno z nich jest za zamkniętymi drzwiami w laboratorium. Kod: 4678

P: Gdzie szukać specjalnej pijawki z polecenia Barmana ?
O: Na lokacji Fabryka Rostok odnajdziemy rannego powinnościowca ( w podziemiach fabryki ). Po krótkiej potyczce pijawka będzie próbowała uciec. Podążamy jej śladem i ją dobijamy.  

Spoiler

ss_daniel_11-07-20_18-21-06_(lvl6_rostok).jpgss_daniel_11-07-20_18-23-40_(lvl6_rostok).jpgss_daniel_11-07-20_18-27-23_(lvl6_rostok).jpg

P: Gdzie znajduje się strzelba Myśliwego ? 
O: W jednej z chat, za Fabryką Rostok.

Spoiler

ss_daniel_11-07-20_18-45-46_(lvl5_bar).jpgss_daniel_11-07-20_18-45-40_(lvl5_bar).jpg

P: Gdzie znajdują się dokumenty dla przywódcy Czystego Nieba ? 
O: Na lokacji Ciche Wzgórza. Trzeba wykonać dwa zadania dla przywódcy frakcji Grzech. Dokumenty są w głównym budynku za kratą:

Spoiler

ss_daniel_11-13-20_12-27-44_(lvl9_military).jpg

P: Jaki jest kod do drzwi w kryjówce Striełoka w Fabryce Rostok ?
O: Po rozmowie z Doktorem, Striełok sam przypomni sobie kod. Wiadomość pojawi się w PDA:

Spoiler

ss_daniel_11-13-20_21-34-52_(lvl5_bar).jpg

P: Jak otworzyć drzwi w laboratorium X-10 ?
O: Dzięki Fleszce naukowca.

Spoiler

ss_daniel_11-14-20_14-54-33_(lvl12_radar_bunker).jpgss_daniel_11-14-20_14-55-07_(lvl12_radar_bunker).jpgss_daniel_11-14-20_14-55-26_(lvl12_radar_bunker).jpg

P: Jak odnaleźć Dziennikarza ?
O: Należy znaleźć wszystkie 7 części dokumentów. 

Spoiler

Po odnalezieniu ostatniego dokumentu przyjdzie wiadomość na PDA od Dziennikarza. Znajduje się w jednej z chat na lokacji Świetlisty Promień.
ss_daniel_11-14-20_19-09-06_(lvl13_prip).jpgss_daniel_11-14-20_19-36-09_(lvl11_deadcity).jpgss_daniel_11-14-20_19-36-12_(lvl11_deadcity).jpg

P: Gdzie znajduje się istota Świadomości-Z w laboratorium na lokacji Generatory ?
O: Wewnątrz laboratorium znajdują się dwa szyby. Wystarczy podążać jednym z nich. 

Spoiler

ss_daniel_11-15-20_17-29-35_(lvl17_warlab).jpg

 

PORADNIK

Źródło: AP-PRO.RU

  • Dodatnia 16
Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tytuł Oryginalny: Oblivion Lost Remake  Platforma: Cień Czarnobyla ( Repack - Wersja Samodzielna )  Data Premiery: 26.06.2013r Autor: hi_flyer Autor Spolszczenia: @yellow, @metek58, @smox, @ko

Mordeczko to, że tu i tam pojawiaja się jakieś pojedyncze babolki w tłumaczeniu to mi to nie przeszkadza zbytnio...Najważniejsze teksty wciąż są przetłumaczone czyli dialogi i questy oraz info w PDA.

Byś przeczytał post nad twoim to byś wiedział, że sprawa wyjaśniona, ale widać za trudno, prościej minusować jak typowe gimbusowe pokolenie fejsa.   Przykro mi, ale u nas na forum nie tolerujemy cham

Posted Images

No i trochę więcej tłumaczenia. Cechy: - Celem moda jest wydanie tego Stalkera w takim wyglądzie, jeśli by on wyszedł z początkiem 2004 r. To oznacza, że w modzie nie będzie tego co miało być w koncepcyjnym SoC. - baza kwestów i lokacji od 2002 do początku 2004. Mini FAQ. P - ile lokacji będzie w grze ? O - 18 - poziom z 2003 - 2004. przeważnie z 2003. P - Czy będą lokacje z SoC, CS i CoP? O - nie. P - Czy będzie sund env ? O - Tak, na wszystkich lokacjach. P - Co z renderowaniem ? O - Obraz ( ? grafika ) będzie podobny do bildu 1865 i bildów z 2002 do 2003r. P - Stare lokacje są surowe ( ? niedopracowane ), mają błędy. Co będzie zmienione? O - Będą usunięte bugi, ale nie będzie dodanych domów i barachła. P - Chcę mrocznej zony z deszczami i burzami. O - W modzie jest wystarczająco mroczna atmosfera, lecz są też piękne poranki i zachody słońca. P - Czy będą stare oznaczenia dróg? O - Jeśli lokacje z głównego ( bildu ? ) za 2003r, to tak. P - Co z dźwiękami otoczenia? O - Na wszystkich lokacjach będzie wiele losowych odgłosów otoczenia. Pogoda też ma na to wpływ. Np. rankiem można usłyszeć śpiew ptaków. P - A co z transportem ? O - Na samochody zwrócono większą uwagę, usunięto bugi z widoku 3. postaci, zrobiono normalne ręce na kierownicy we wszystkich autach.

  • Dodatnia 3
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Być może Lost Alphy nie przebije ale za to wcześniej wyjdzie. Nie ma tak wielu planów jak w przypadku LA. No tradycyjnie jak na moda przystało nowa fabuła, właściwie stara. 18 lokacji- bardzo imponująca liczba. Z autami trochę mnie swędziały te źle ułożone ręce, dobrze, że to poprawią. No i klimatyczne laboratorium :D. Głos ''łamania nóg'' aż się prosi o usunięcie(Filmik z Dead City). Krótko- mod zapowiada się ciekawie.

Edited by stalker1997
  • Dodatnia 1
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Na starym Rostoku jeszcze nie byłem, fajnie to wszystko na razie wygląda, tylko przesadzili i to znacznie z tym złomem co spadł z góry...

Może trochę to komicznie wygląda, ale przynajmniej jest jakaś pozorna dynamika. W SoC prawie zero fizyki, przez co gra wydawała się betonowym klocem, a tu proszę... Oby tylko to twórcy poprawili.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Wygląda bardzo mocno tak "se", jakichś innowacji na razie nie wprowadzili, i Ci którzy mówili że produkcja pobije LA...proszę, w czym to jest lepsze? W LA sam Kordon będzie jak 3 mapy tutaj. Tyle na temat tego, że LA będzie słabsze. Co nie zmienia faktu że przez wywyższające się ego dezodoranta OLR wyjdzie szybciej i z chęcią zagram. Powinni pokazać coś naprawdę zachęcającego. Aha, zapomniałem dla co niektórych: LA nie będzie.

  • Dodatnia 1
  • Negatywna 2
Link to post
Share on other sites

Wygląda bardzo mocno tak "se", jakichś innowacji na razie nie wprowadzili, i Ci którzy mówili że produkcja pobije LA...proszę, w czym to jest lepsze? W LA sam Kordon będzie jak 3 mapy tutaj. Tyle na temat tego, że LA będzie słabsze. Co nie zmienia faktu że przez wywyższające się ego dezodoranta OLR wyjdzie szybciej i z chęcią zagram. Powinni pokazać coś naprawdę zachęcającego. Aha, zapomniałem dla co niektórych: LA nie będzie.

Co nieco się z tym zgadzał, na moddb.com Dezo coś opowiadał o formatowaniu swojego dysku twardego, bo mu się Windows 7 "popsuł".

A co za tym idzie część materiałów związanych z Lost Alpha poszła się... wiadomo :biggrin: Swoją drogą Lost Alpha to dobra nazwa do gry (już nie moda) Deza, zwłaszcza słowo "lost" pasuje tu idealnie, a "alpha" - bo dalej jest w tej fazie. OLR szału może nie robi, ale dostaniemy to, co mieliśmy dostać w 2003 roku. O gustach się nie dyskutuje, ale wole surowy dx8 lub dx9 w OLR, niż "Cry-Stalker" od Deza.

 

PS: Przynajmiej OLR pójdzie mi na lapku z Core i3, 3GB RAM i Intel HD :tongue:

Link to post
Share on other sites

Na razie to nawet nie wiadomo czy wyjdzie ten cały OLR, ale jakby tak pomyśleć to wolałbym dostać właśnie Lost Remake niż Lost Alpha, a chociażby dlatego że wymagania sprzętowe będą mniejsze. 

Nie wiem czy to prawda to o czym napisał Fryko, że niby popsuł się temu gościowi windows 7. Formatowanie dysku.. haha, śmiać mi się chce. Jakby nie mógł przewidzieć że coś takiego mogłoby się stać. Pic na wodę. 

Nienawidzę chwalenia się czymś czego się nawet nie zrobiło, wszędzie.. gdzie tylko bym nie wszedł, na jakąkolwiek  stronę o tematyce stalkera, nie ważne czy ruska czy polska, to ZAWSZE musi być temat poświęcony temu całemu LA, na lewo i prawo.. oh czego tutaj nie będzie, czego mu tu nie stworzymy.. już niedługo, czekajcie.. mod wyjdzie. Oczywiście, tak.. mają te swoje prawo aby pokazać światu co tworzą, tylko jestem ciekaw co napiszą fanom stalkera jak się okaże że projekt ich przerósł i go porzucili. Brak chęci ? a może .. ah no tak, przecież dowiedzieli się że mają żony/ dzieci/ pracę i nagle NIE MAJĄ ( bo są takimi debilami że nad tym nie pomyśleli wcześniej ) CZASU na stworzenie tak dużego moda. 

Link to post
Share on other sites

LA to jest już więcej niż mod, to coś więcej. Nowa szata graficzna pozwoli nam zapomnieć o starym czymś z SoC. Po za tym, ingeracja w silnik była wymagana by takie mapy jakie są w LA ruszyły. A dlaczego mówi się wszędzie o LA? Hmmm...może dlatego że to będzie mod, który nim będzie...to nie jest Srolanka w której nawalili co się da żeby było i dzięki temu wysypuje co chwila. Myślę, że LA będzie przełomem. Co do dysku - nie wierzę, pokaż link ;) PS dla co niektórych: Nie wiem po co ta dyskusja, LA nie będzie przecież.

Link to post
Share on other sites

O dokładne informacje na tematu tego całego dysku pytaj Fryko, napisał że było o tym na moddb, czyli szukaj tutaj:  http://www.moddb.com/mods/lost-alpha

 

Wiesz, jak chcę nową szatę graficzką zobaczyć w SHOC w nowym ładnym wydaniu to instaluje jakiś mod graficzny i jestem zadowolony, załóżmy Autumn Aurora, więcej nie potrzebuję. 

A wolę sto razy Soljankę, dla mnie to poza TŚ2 najlepszy mod do SHOC i tak pozostanie, bez względu na wszystko. 

 

Swoją drogą musisz w każdym poście pisać że LA nie będzie ? ... raz wystarczy, to nie stalker.pl 

Link to post
Share on other sites

Muszę. Szata graficzna - tak w AA jest ładna, ale to nie zmienia faktu że lepiej by było gdyby już była. Wiadomo, wymagania będą zawyżone ale nie aż tak. Myślę też że LA chyba nie wypada porównywać do modów takich jak TŚ. Podałem przykład Soljanki, bo wiele osób uważa że LA to będzie coś jak ta mieszanina. Nic bardziej mylącego. Ale na razie nam pozostaje czekać na te arcydzieło ;_; PS.co niektórzy muszą się domyśleć o co chodzi. PS2. La będzie.

Link to post
Share on other sites

Cytując Dezodora: "it was phunky, after trying many methods, but couldnt browse my old hdd, I decided to reinstall win7 on it without formatting the whole disk. guess what? even if I didnt set it to format the disk, it did it. So I had to use some data recovery tool yet again, this time I decided to use getdataback, which actually helped a lot. All my music project files among with the sound samples and plugins were restored, but still I lost ca. 140gb of garbage, which I fear to think of what it was (mainly music, some series, and lots of garbage which I usually download, but never check). Anyway, I got scared, so I'm gonna buy an external hdd just for making backups :)"

 

post-3433-0-95300300-1369333803_thumb.jp

 

Swoją drogą:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=f0yCgOak7cI

 

Mod jest na etapie 92 %. Będzie w co grać przed LA.  :thumbsup:

Edited by Fryko
  • Dodatnia 1
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Dziś znalazłem stronę z opisami tego moda...http://stalkermod.ru/MODYI-Teni-CHernobyilya/oblivion-lost-remake.html. Mówi się o 18 lokacjach i nowej wielowątkowej fabule, niestety na razie nie znalazłem listy lokacji...Stare Wysypisko, Bagna, Ciemny Parów, Generatory, Stare Bagna i Martwe Miasto na pewno. Zacznę pobierać moda i zobaczymy co jest w środku.

//

Mod po rozpakowaniu ma 6,63 GB.

Link to post
Share on other sites

Instalacja no Polską platformę:

 

1. Po rozpakowaniu wywalamy plik XR_3DA.exe z katalogu bin - jest dla Rus podstawki. 2. Kopia katalogu rus z przemianowaniem na pol (gamedataconfigtext). 3. Tworzymy plik localizatiom.ltx - jego zawartość oprócz standardowej  to odniesienie do wszystkich plików text (można to robić samemu ale wystarczy, że ja męczyłem się 10 minut :teehee: - wystarczy skopiować to co poniżej); postać powinien mieć taką:

[string_table]language	= polfont_prefix	= ;_cent ;_westfiles = stable_bio_name, stable_dialog_manager, stable_dialogs_agroprom, stable_dialogs_bar, stable_dialogs_darkvalley, stable_dialogs_escape, stable_dialogs_military, stable_dialogs_yantar, stable_game_credits, stable_statistic_caption, stable_storyline_info_agroprom, stable_storyline_info_bar, stable_storyline_info_escape, stable_storyline_info_garbage, stable_storyline_info_yantar, string_table_enc_equipment, string_table_enc_mutants, string_table_enc_social, string_table_enc_weapons, string_table_enc_zone, string_table_general, string_table_items, string_table_level_tips, string_table_outfit, string_table_tasks_bar, string_table_tasks_escape, string_table_tutorial, string_table_ui, ui_st_inventory, ui_st_keybinding, ui_st_other, ui_st_pda

i wklejamy drania tu: gamedataconfig 4. Wklejamy katalogi gamedata i bin do gry ze zgodą na zamianę plików. 5. Dodajemy parametr " -nointro" po spacji w elemencie docelowym w skrócie gry na pulpicie. 6. Idziemy walić drani  :biggrin: .  

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity