Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ja dlatego używałem sejfów a nie skrzyń, bo dawało mi to komfort psychiczny. Przecież w rzeczywistości, mając do wyboru, zostawić cenne manele w otwartej skrzyni, albo w zakodowanym sejfie, lub zamykanym na klucz, dwa klucze, klucz i kod, wybralibyśmy to drugie. A tym bardziej, że są jak to się mówi "po drodze". To mod bardzo różny od tych, do których jesteśmy przyzwyczajeni, więc i nasze przyzwyczajenia też należy zmienić. A trzeba się liczyć, że modów takich jak Kufer, czy mody serii Reborn, będzie więcej. Pójdzie więc rutyna do kosza :tappingfoot:.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam nadzieję, że twórca tego moda już pracuje nad czymś nowym bo widać, że ma pomysły, wie co chce osiągnąć i solidnie wszystko robi.  W nie jednym modzie psioczyłem, że np brak opisów questów. tutaj w PDA porządek, questy główne na czerwono, poboczne białe, ładne opisy zadań, nawet jeśli bardzo ogólne to już coś podpowiadają. Na mapie ładnie powstawiane markery. Dodatkowo świetny patent z możliwością wstawiania swoich markerów z opisami, można sobie nawet wykorzystać do robienia notatek ;)

Schowki to i plus i minus, bardzo fajnie poukrywane ale jednocześnie znalezienie niektórych to masakra ;) Duży plus za patch3 bo niby jeden strzał jeden trup wydawał się fajny ale później to mordęga, teraz wciąż jest trudno ale mamy szansę nawet po małym błędzie na uratowanie sytuacji. Ten mod chociaż jeszcze go nie skończyłem już leci do moich ulubionych.

Edytowane przez tom3kb
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam taką nadzieję że pracują nad czymś nowym, bo mod naprawdę z górnej półki, można go śmiało porównać do O.G.S.E. Też tak pomyślałem, ze co w sejfie będzie bezpieczne, ale u mnie okazało się że niekonieczne gdyż kluczyk do niego zniknął, być może w tych z kodami tak, bo numerek możemy zapisać i zawsze zadziała. Z egzoszkieletem usprawnionym na maxa jesteśmy w stanie przetrwać kilka kulek, ale w modzie trochę denerwujące jest to, że ta jedna kulka która zabija jest wystrzelona z broni, która nadaje się jedynie na złom, nasza przy zużyciu około 50 % zaczyna się zacinać i zawodzić. Przeciwnicy wyposażeni w zwykłe kurtki, nie chroniące praktycznie przed niczym są tak samo odporni jak my wyposażeni w egzo z solidnym pancerzem. Kolejny mod w którym jest zabawnie, że my musimy chować się przed emisją a reszta sobie spaceruje spokojnie, widocznie oni mają ogromne zapasy leku pomagającego przetrwać emisję :). Ogólnie to tylko takie spostrzeżenia, które nie umniejszają przyjemności z grania w Złoty Kufer 2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UWAGA: W#1 tematu moda jest już wstawione spolszczenie finalne dostosowane do patcha 3 z 5 lipca. W paczce jest plik CZYTAJ, w którym jest opis instalacji.

@pacjent1972- proszony jest o dokonanie zmian w #1, aby ta informacja już tam była widoczna. Sugeruję też zmniejszenie ilości screenów, zachęcających do gry w tego moda.

 

W modzie jest opcja z Zewu Prypeci, że po trzech przetrwaniach na "pigułce", też jesteśmy odporni na emisję.   Pigułki znajdujemy w schowkach. A posiadanie odpowiednich artów na wzrost zdrowia pozwala na jego odzyskanie w krótkim czasie bez środków medycznych. Długobylcy w zonie, mogli takich właściwości nabrać wcześniej, bez wielkich zapasów piguł.

Wszystkim narzekającym proponuję przypomnienie sobie podobnych scen z podstawek. Dopiero niektóre mody wprowadziły ukrywanie się NPCów przed emisją. Ale niosło to ze sobą również problemy, bo jak się ich napchało np. do piwniczki w kociarni na Kordonie, to się wyjść nie dało.

W patchu nr 3, usunięto wiele niedoróbek. Testując spolszczenie finalne jestem mniej więcej w połowie moda, mam 3/4 kluczy i jeszcze żaden po użyciu nie zniknął mi z inwentarza. Kto miał problem z kluczami, może spróbować zagrać z nim.

Nie znam moda, w którym skuteczność broni, a ta jest determinantem, była różną dla GG i NPCów. Można to zrobić, ale mod byłby masakrycznie rozbudowany. Dlatego twórcy modów tego nie stosują. Może kiedyś któryś się odważy. Albo możemy chodzić z bronią jakiej nie używają NPCe i ją podrasować, a ich broń osłabić. A przejść moda i ani razu nie paść, też by było nieciekawie.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeniesione. Trochę mi się pogmatwało ale przeniosłem temat. 
@kanon1022 Napisałeś 120 postów a zachowujesz się jakbyś zarejestrował się na forum dzisiaj. Ostatni raz poprawiam twoje posty, następnym razem będzie ostrzeżenie. Może wtedy się nauczysz i ruszysz głową. To naprawdę Nie boli. 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022- wkleiłeś wszystko z pierwszego linka. A gdzie patch 3 i spolszczenie finalne? W paczce spolszczenia finalnego masz opis instalacji. Masz też ostrzeżenie o mogących wystąpić problemach po wstawieniu ulepszaczy. Nie wolno wstawiać nic, co nie zostało wymienione w instrukcji instalacji. Takie ulepszenia wymagają również spolszczenia. Jeśli nie są spolszczone, uszkadzają moda.

Radzę postawić moda na nowo tylko z tym co jest dopuszczone. W paczce z patchem 3, znajdującej się na forum w #1 moda, są ulepszenia przetłumaczone i dopuszczone do moda.

A spawner, jest chyba z innej paczki z rus Forum i jest dla rus podstawki. Później jak potrafisz sprawdzić czy w nich jest tekst wyświetlany, dodawaj sobie na własną odpowiedzialność ulepszenia po jednym i uruchamiaj grę. Dowiesz się co mu zaszkodziło. Z tekstem do wyświetlania nie wstawiaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcących zagrać w tego moda informuję jeśli tego jeszcze nie zrobili, aby najpierw zagrali w Złoty kufer, który jest integralnie związany z tym modem. Jest do niego prologiem. To krótki mod, na parę godzin, ale bardzo przydatny.

Nie zaskoczy nas wtedy rozmowa z Leśnikiem. W Złotym kufrze poznajemy część rozwiązań związanych z jedzeniem i piciem, leczeniem itp.. Nabieramy nawyku zaglądania w każdą dziurę, szczelinę, pod każdy kamień w poszukiwaniu schowków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wrzucę spolszczenie finalne to nie muszę nowej gry zaczynać? można cisnąć dalej na starych save-ach.

@kondotier

W spolszczeniu jest info, że w modzie jest wrzucona poprawka na napisy do filmikui  i, że była testowana, a jakby były jakieś problemy to mamy skorzystać z antyfiksa.

To może byś wrzucił tu link do antyfixa to bym sobie pobrał, bo lubię mieć wszystko co jest lub może być mi potrzebne do bezproblemowego grania a jakoś nie mogę znaleźć bo niby tych fiksów narobił Rangers801 ale są tak porozrzucane w temacie, że nie idzie znaleźć albo ja oslepłem.

A swoją drogą dodano też może do spolszczenia fix na to zbieranie elektro części (te wszystkie cyny, luty i płytki)? Że nie trzeba mieć wszystkich, żeby zaliczyć zadanie? Czy ta poprawka coś knociła i z niej zrezygnowano albo uznano, że za łatwo wtedy ;).

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ranger801- czy możesz spełnić prośbę tom3kb z postu wyżej i wszystkie swoje fiksy wstawić do jednego postu, a najlepiej tematu, aby łatwo je było znaleźć?

@tom3kb- Były początkowo problemy z fiksem na napisy i mod wylatywał przy starcie. Jak Ci nie wyleciał, to jest dobrze. Napisałem informację o antyfiksie, tak na wszelki wypadek, bo już pchają do moda co mat' rasija dała i fix z tymi dodatkami się może pogryźć. Z fiksem na mniej części problemu nie było. Tylko nawet tę mniejszą ilość też nie łatwo znaleźć. Ciekawe ilu już grających znalazło szpulkę drutu u Leśnika.

Ponieważ podniesiono udźwig GG, fiks na wagę zaparzonej herbaty nie musi być wstawiany. Ale jak ktoś tego udźwigu nie zwiększa, to te 2 kg mniej, mogą być czasem bezcenne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier

Cytat

Napisałem informację o antyfiksie, tak na wszelki wypadek

Ja też wolę dmuchać na zimne i dlatego wolałbym mieć ten antfiks ;)

Może dobrze by było zebrać te wszystkie fixy Rangera i wrzucić do pierwszego posta z modem w jakiś spoiler, że to takie dodatkowe ułatwienia dla tych co chcą, w pierwszym poście nie zginą i łatwo wszystko znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się dobrze szuka (w tym modzie to istotne) to znajdziemy potrzebną ilość dla Kardana. Już jakiś czas temu zaliczyłem to zadanie bez fixa, teraz już kolejne znalezione części sprzedaję Kardanowi za kasę. Tak jak pisał @kondotier , warto zbierać części wszystkich mutantów, niekoniecznie w dużych ilościach i chomikować je pobliżu Sacharowa :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tych części jest porozrzucane po mapach więcej niż wymagane po 10 sztuk? jeśli tak to spoko bo myślałem, że jest ich tak na styk gdzieś tam pochomikowane i będę musiał potem latać nie wiadomo gdzie za jakąś ostatnią.

Ja też już mam sporo 6-8-5-6-7 i nie jest jakoś trudno je znaleźć. Schowek z plecaka też mam w bunkrze u Sacharowa.

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umieszczenie fixów Rangera801 w #1, to sprawa pomiędzy nim, a pacjent1972, który #1 napisał.

A sprawa części dla Kardana. Oczywiście że można nazbierać części dla Kardana w ilości przewidzianej przez moda. Ale jak ktoś o potrzebie ich zbierania dowie się dopiero z rozmowy z nim, a wtedy ma się kawał moda za sobą i mógł znalezione części posprzedawać. Szukanie na nowo, może być mało skuteczne. A na tym zadanie się nie kończy. Znowu ktoś kto nie wiedział i nie zbierał części mutantów, a pozyskane na powierzchni, a szczególnie w podziemiach sprzedał, zaczyna na nowo wędrówkę po lokacjach aby je pozyskać. Sam długo szukałem chimery. Nawet jak stawiałem w anomalii lokalizator artów, rozminęliśmy się bez wzrokowego spotkania. I zanim je pozyska ma freeplay. Uroki korzystania z bioradaru stają się iluzoryczne. Wg mnie, to nie Kardan, a rusznikarz koło bunkra powinien mieć tę opcję. Ale autor moda widział to inaczej. Jego zbójeckie prawo.

A i Bagienny Doktor, będzie miał swoje wymagania dotyczące części mutantów. O tyle jest wtedy łatwiej, że wiemy gdzie tych mutantów szukać. Tyle tylko że trzeba pobiegać.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powyższy post, to dublowanie już od dawna istniejących i lepiej zrobionych. Mógłby jego autor najpierw zapoznać się z tym co już jest na forum, a  nie wyważać otwartych drzwi. To zwyczajne zaśmiecanie forum.

Jak zwykle uważa, że tylko on coś wie.

Administrację proszę, o stanowisko do powyższego wpisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.