kondotier Opublikowano 31 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 @headshooter- miło mi, że Ci się powiodło. Teraz do przodu, ale bez huurra. I jeszcze takie coś. W modzie masz mnóstwo schowków i nawet z "bezcennymi zawartościami" . Tu na Agro też. Znalezienie ich, jak sam się przekonałeś w podziemiach, nie jest łatwe. Zanim opuścisz Agroprom, zobacz filmik od Mniecia, pokazujący schowki na Agropromie. On znalazł prawie wszystkie. I przeszukuj wszystkie trupy. Zrobione przez Ciebie i innych NPCów. Są w nich kwestowe Kompasy, których później może Ci braknąć do fabułowego zadania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOTRR131 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Fajny mod ale 70%czasu gry to szukanie schowków.Spoko do przejścia z nożem ,pistoletem i jednym karabinem. Jest w paczce fix na mechaników i nie trzeba do modyfikacji mieć wszystkich narzędzi.Wypróbowałem wszystkie giwery po modyfikacjach i parametry maja prawie identyczne ale Wintorka ma najlepsze skupienie.Zbierajcie kompasy od początku (10szt.)bo trudno je zdobyć ,ja nie nazbierałem i nie ukończyłem jednego zadania.Podczas gry podpierałem się wideo poradnikiem Mniecia (DOBRA ROBOTA KOLEGO) i jednym rus. na klucze.Mod 100% stabilny ale te nocne wodotryski graficzne, choć piękne spowalniają blaszaka.WARTO ZAGRAĆ. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej75 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Panowie poratujcie, mam wylot po zniszczeniu nadajnika fal gdy zaczynam odstrzeliwac najemników. FATAL ERROR [error]Expression : res!=-1 [error]Function : get_rank [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\Restrictions.cpp [error]Line : 34 [error]Description : cannot find rank for [error]Arguments : wpn_m4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 @andrzej75 - sprawdź w kat chyba weapons, jak jest napisana ta nazwa wpn_m4. Prawdopodobnie litera m będzie grażdanką. Zmień na m. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej75 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 (edytowane) W weapons jest plik m4.ltx, wydaje mi się że przejrzałem go dość dokładnie i wszędzie jest wpn_m4. Cóż wróce z psem to jeszcze popatrzę, dzięki za szybką odpowiedż. Panowie macie jakiś pomysł na ten komunikat? Ciągle wywala mnie z tym logiem. EDIT: TEMAT nieaktualny, postawiłem jeszcze raz moda i teraz wszystko jest ok. Edytowane 16 Stycznia 2017 przez andrzej75 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 19 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Przejrzałem ten temat, poprzedni zamknięty oraz poradnik (tutaj i na stronie ap-pro) i nie znalazłem rozwiązania. Chodzi o PDA w którym jakiś najemnik (obecnie w stanie dalekiego rozkładu) zaznaczył dom obok stacji badawczej Nadajnik na północy Limańska z dopiskiem "schowek koło RLS". Dotarłem na każdy możliwy dach w okolicy, przeskoczyłem nawet za domy naprzeciw Nadajnik, przebadałem kominy, próbowałem skakać z każdego miejsca na dachu w nadziei na trafienie na teleport. Nic z tego. Czy może chodzi tutaj o inny schowek Spoiler koło placu budowy, ze snajperką, pancerzem Bulat i artefaktem Świetlik na wschód od placu budowy, za ogrodzeniem? i Skif przedobrzył z odległością? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 19 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Miał tak samo jak ty, nie mam pojęcia w koncu o który schowek chodziło. też złaziłem dachy, balkony itp w tamtej okolicy i nic wypasionego w sumie nie znalazłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 @ZL - jak już przejdziesz pod bramą, do ostatniej części, to zobacz w dwóch miejscach. Zaraz po zejściu ze skarpy skręć w lewo i zobacz za stojącym tam Kamazem. I druga możliwość. Dach pierwszego domu z prawej, komin z anteną telewizyną. Wejdź na komin i podskocz na antenę. Za dużo tych modów ostatnio mam w głowie. Zaczynają się mieszać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 20 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 @kondotier to była druga możliwość. Jak się okazuje to był ten schowek (pancerz Bulat, snajperka półautomatyczna zachodnia, artefakt Świetlik) i była to krótsza droga, bez konieczności skakania po drzewie (znajdującym się między placem budowy a ogrodzeniem z tym schowkiem. Dzięki za wskazówkę. Nie pomyślałem o tym, że nie trzeba skakać w żadnym kierunku (prócz w górę, bez dotykania klawiszy kierunkowych). Co do samego moda - kolejna zasadzka najemników na stacji benzynowej w Darkscape odparta, patrząc na wymagane przedmioty w poradniku chyba nadchodzi końcówka. Bardzo podobało mi się zbieranie kluczy i kodów, najlepsza rzecz w modzie. Co ciekawe najlepszy ma łatwo dostępne klucze (ten do X-18 ze Swarogiem) tylko wymaga popchnięcia fabuły. No i miło że Chalecki ma coś do roboty poza siedzeniem w klatce. Skoro o nim mowa - można zwiedzać południowy posterunek jak się chce o ile wejdzie się bokiem, marsz środkiem drogi kończy się źle nawet z poparciem wszySidora... nie mogłem się nie uśmiechnąć wpadając przez dziurę w dachu na barakach gdzie przywidała mnie zimna obojętność siedzących przy ognisku. Pewnie dotąd krążą - przekazywane szeptem poza zasięgiem dowódcy - o takim jednym co wskoczył po walizkę. Udało mi się też naprawić wpadanie artefaktów za tekstury podłoża (mimo nałożonej poprawki jednak to wystąpiło u mnie), musiałem (w przypadku Czerwonego Lasu) przejść do gamedata\configs\scripts\red_forest tam w podkatalogu anomalies edytować pliki red_anomal_zone_1-5.ltx i zmienić ;applying_force_xz = 400 applying_force_y = 300 na ;applying_force_xz = 400 ;applying_force_y = 300 co mnie wkurzało w modzie? Penetracja pocisków przeciwnika. To że pada się od strzału to mało mnie ruszało, gorzej że nie ma gdzie się skryć. Szczytem było złomowisko na południu Wysypiska (tam gdzie w Cieniu Czarnobyla Bies prosił o pomoc w odparciu bandytów) gdzie pociski Szabrowników przebijały całe pojazdy! Takich inwektyw to ja z siebie nie wyrzucałem od czasów OP-2... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnieciu Opublikowano 20 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 @ZapomnialemLoginu najwidoczniej Szabrownicy kupili sobie stalkerskie konto premium i otrzymali pociski z jądrowym ładunkiem miotającym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 21 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 (edytowane) Co za złośliwość, usterka pod koniec gry... wpadam do Baru po sprzątnięciu czwórki szabrowników dowodzonych przez osiwiałego i zarośniętego Noego (tutaj pod pseudonimem Szary) i kogo moje oczy widzą? Lakiego. Kolejna przysługa za przysługę (drugie motto moda, zaraz po ryciu nosem w każdą dziurę) i mam mu przynieść Legendę (tu skif palnął głupotę bo zamiast przy trupiarce podłożył go pod nogami Sidora), przynoszę Lakiemu legendę, on mi daje te 2 artefakty i... zadanie się nie zalicza w ogóle. Mogę jedynie pójść do Sacharowa, dać mu te arty od Lakiego, doktorek posyła mnie do x-18 ale też nie pojawia się nowe zadanie, co oznacza że prototypu detektor Zona nie będzie tam gdzie ma być. No, niby mogę używać spawnera do wymaganych przedmiotów ale jak długo zanim na coś trafię? Instalowałem według instrukcji (mam polską grę z edycji Premium Games), gram na statycznym edit dobra, przetestowałem kilkanaście zapisów wstecz, przeinstalowywałem i nic. Zaczyna się Część 5: Najwyższy Czas i coś spartoliło się pod koniec. Zrespiłem sobie ten art Serce Sarkofagu, polazłem do kopalni, wykopałem co trzeba i dałem Brodzie za mniej pieniędzy niż kilka przespanych nocy na zrespienie artów. To by było na tyle. Sam mod mi się podobał mimo, że prolog mnie zniechęcił schowkami (jedna lokacja gdzie skif dał nam popalić) tak tutaj są one zrobione lepiej. Dziękuję też autorowi poradnika, dzięki niemu zabrałem pozostałe schowki (mam filozofię używania poradników na koniec, po przetrząśnięciu znalazłem 85%+ schowków) i jego video z gry dzięki czemu mogłem obejrzeć finał. Edytowane 21 Stycznia 2017 przez ZapomnialemLoginu odwołanie 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej75 Opublikowano 5 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Panowie mam mały problem FATAL ERROR [error]Expression : !m_error_code [error]Function : raii_guard::~raii_guard [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp [error]Line : 748 [error]Description : .... - zew prypeci\gamedata\scripts\bind_stalker.script:622: attempt to concatenate field '?' (a nil value) Wiecie może co z tym fantem zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 @andrzej75 taki komunikat (a ni value) dostaje się też przy braku pamięci. Po prostu mod nie jest w stanie podmienić tekstur. Spróbuj zmniejszyć ustawienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej75 Opublikowano 8 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 kondotier zmniejszyłem tak, że chyba już bardziej się nie da i nadal to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 9 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 @andrzej75 to jest raczej sprawa skryptu dlatego zmiana ustawień nie poprawia sytuacji. Na twoim miejscu rozpakowałbym jeszcze raz moda i nadpisał folder bind_stalker. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej75 Opublikowano 9 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Zrobiłem jak poradziłeś, ale to nadal nie pomaga. Może ktoś z was ma tego moda na dysku i nie miał tego problemu, a mógłby ten plik "podrzucić" bym mógł go pobrać i na nim sprawwdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zigi Opublikowano 10 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 @andrzej75 Spróbóję wysłać plik w poniedziałek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
44piterv Opublikowano 10 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Cytuj Plik z moda, ja nie miałem tego problemu. bind_stalker.script Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej75 Opublikowano 10 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 WujekJar dzięki, lecz to raczej nic nie da. Bo pobrałem ten plik od 44piterv i to samo. Prawie bo linijka się zmieniła. 44piterv Dzięki wielkie za plik, niestety nadal mnie wywala :( Cytuj FATAL ERROR [error]Expression : !m_error_code [error]Function : raii_guard::~raii_guard [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp [error]Line : 748 [error]Description : .... - zew prypeci\gamedata\scripts\bind_stalker.script:625: attempt to concatenate field '?' (a nil value) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
44piterv Opublikowano 13 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Po wgraniu dodatku na większe łupy z trupów - te największe (dla chomików) też zaczęło wywalać z podobnym logiem [error]Line : 748 , przy średnich łupach jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 14 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 @andrzej75 - nie doczytałem, czy dodałeś jakieś usprawnienia. A może być tak, że jeśli dodałeś fix, to on dodaje coś co nie zostało spolszczone i się gryzie ze spolszczeniem. Ilość łupów jakie znajdziesz w schowkach i tak przewyższy potrzeby. Na pewno - bo go dodałem - nie wywala fix na zwiększoną ilość artów w anomaliach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
44piterv Opublikowano 14 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 (edytowane) W patchu 3 w uzupełnieniach "Санкции на хабар" - Zmiana łupu w trupach zaczęło mi wywalać po wgraniu na największe łupy z folderu 3 Радость хомяка (Radość chomika) , być może wgranie większości uzupełnień z patcha jak i z samego moda powoduje tego typu wyloty. Fixa na więcej artów jakoś nie mogę znaleźć, znalazłem taki Anomalous Artifact Hunters (Extreme Edition) nie wiem czy to ten na inny link nie działa. W plikach na re spawn artefaktów np. bar_anomal_zone_1 w lini respawn_tries = 1 i max_artefacts = 2, gdy zmienimy = 1 na np. = 5, to znaczy że arty będą się spawnować 5 razy w tej anomalii ? Edytowane 14 Lutego 2017 przez 44piterv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 14 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Niestety, ale wywaliłem już moda z kompa, a razem z nim pobrania i pobrane fixy, więc nie mogę podrzucić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gh0sTp Opublikowano 3 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Powróciłem do moda jakiś czas temu, co by go sobie dokończyć. Ku mojemu zdziwieniu celownik ACOG itp nie mają " kropki " po środku, nie jest to może ogromny problem ale chętnie przygarnę jakąś radę jak mogą to naprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Masz niewłaściwe oświetlenie. Musisz poeksperymentować, które mieć, aby były kropki w celowniku Acog. I nie tylko. Chyba w Kobrze też znikają znaczniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.