Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Anton Gorodeckinie mam nic przeciwko temu aby gra była bardziej "przystępna" zachodowi.

Też wcale taka zagrywka nie musi, i mam nadzieję nie będzie, oznaczać idiotyzacji gry dla ludzi z poziomem inteligencji istoty jednokomórkowej.

Jest wiele wymagających gier, które osiągnęły globalny sukces - najprostszym przykładem może być Dark Souls: gra sama w sobie trudna, ale i tak po świecie rozeszło się 27 milionów kopii.

Nie warto też w mojej opinii porównywać GSC do wpadek jakie miały CP 2077 czy nowy Battlefield (o tym szatańskim potworku co go TakeTwo wypuściło nawet nie wspominam :D ). Ale też nie ma co liczyć na cuda na premierę: będą bugi, będą błędy - taka jest niestety dzisiaj norma w branży.

Grafika może być oczojebna jak makijaż współczesnej 16-latki, dopóki będzie pasować klimatem nie mam nic przeciwko.... żeby tylko nie zrobili grafiki typu gówno rodem z Misery bo hurr durr mhroczna strefa itepe itede.... nudy.

Jedyne co mnie przeraża, to to stwierdzenie:

"dostaniemy coś w rodzaju piaskownicy"

Każdy w dzisiejszych czasach robi sandboxy, przez co cały ten szajs zlewa się w jedno, zwłaszcza """dzieła""" UbiSoftu. Przez to uważam Zew Prypeci za najsłabszą grę w serii do tej pory - na siłę zrobili z tego takiego pseudo sandboxa w którym fabuła zaczynała się jak przeszliśmy 75% gry. A i sama fabuła Zewu nie zachwycała.

I tego się najbardziej boję - spieprzonej fabuły i całkowitej zmiany koncepcji. Wszystko inne po premierze pewnie dam radę sobie dostosować pod siebie jak mi coś pasować nie będzie - ale fabuły nie zmienię.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 670
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

W obecnych czasach ciężko będzie dogodzić każdemu, by pasowało wszystko. Zawartość, grafika, klimat, możliwości i to na tyle, byle było przystępne nawet dla szaraka nie znającego uniwersum S.T.A.L.K.E.R-a. Chociażby jak pola dialogowe, wybory moralnościowe u gracza, ich konsekwencje, gdzie było podobnie w serii Wiedźmina. Jeżeli twórcy dadzą możliwość modowania jak w poprzednich grach S.T.A.L.K.E.R, zyskają w oczach graczy, jest tylko "ale". Myk w tym, że ilość zajmowanego miejsca na dysku u S2 sprawi, że modderzy będą musieli się sporo nakombinować, grzebać w plikach dużo więcej, by zmodyfikowane pliki mogły ze sobą współdziałać w tylu, setek zajmowanego GB. Moim zdaniem i powtórzę, moim zdaniem, ostatecznie będzie jak w Metro Exodus, gdzie mimo otwartego świata, możliwości eksploracji, interakcji, byliśmy jako gracze, prowadzeni po sznurku i to z pewnymi, Naszymi wyborami i ich skutkami w przyszłości. W danej chwili jest za dużo spekulacji, domniemań, bo zwyczajnie konkretnych informacji o S2 jest zdecydowanie za mało, jak ma to wyglądać.   

Edytowane przez Skryty
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tam @ArNie fabuła Zewu Prypeci była może i prosta, stąd trochę kojarzyła się z "Na Skraju Strefy" Krzysztofa Haladyna, nie mniej to był pierwszy Stalker jaki przeszedłem na mistrzu i w ogóle. :D A potem poznając mechaniki ZP byłem w stanie poradzić sobie z poprzednimi grami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem największym problemem z jakim GSC musi sobie poradzić to przeciętny zachodni gracz. Nam "starym wyjadaczom" tak naprawdę do szczęścia jest potrzebny nowy stabilny silnik. Czego GSC nie zdoła zrobić to zrobią to moderzy:lol:  Wiadamo, zachodni rynek to idealna okazja dla studia żeby zarobić i "zaistnieć" w świecie. Mam tylko nadzieję, że przypodobanie się nowym odbiorcom nie będzie absolutnym priorytetem bo niestety ale S2 mógłby na tym mocno ucierpieć (na pewno w oczach fanów trylogii)...

  • Super 1
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Ross71 napisał:

Moim zdaniem największym problemem z jakim GSC musi sobie poradzić to przeciętny zachodni gracz. Nam "starym wyjadaczom" tak naprawdę do szczęścia jest potrzebny nowy stabilny silnik. Czego GSC nie zdoła zrobić to zrobią to moderzy:lol:  Wiadamo, zachodni rynek to idealna okazja dla studia żeby zarobić i "zaistnieć" w świecie. Mam tylko nadzieję, że przypodobanie się nowym odbiorcom nie będzie absolutnym priorytetem bo niestety ale S2 mógłby na tym mocno ucierpieć (na pewno w oczach fanów trylogii)...

Przeprowadziłeś  jakieś badanie opiniotwórcze wśród "zachodnich" graczy? Skąd takie tezy? Piszecie o sprawach ale niczym tego nie podpieracie, żadnych dowodów, Gadanie o niczym, by gadać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, pacjent1972 napisał:

Skąd takie tezy? Piszecie o sprawach ale niczym tego nie podpieracie, żadnych dowodów, Gadanie o niczym, by gadać!

Gdybyś nie zauważył Stachu, każdy na swój sposób chce tutaj przedstawić (w formie luźnej dyskusji) jak może wyglądać S2. Zapewne bardzo lub bardziej:):P mylimy się w tym naszym wróżeniu z fusów,

ale moim zdaniem to gdybanie jest równie dobre jak bezpodstawna wiara (podparta rzekomym zwiastunem z rozgrywki i grafikami), że S2 będzie dobrą/b. dobrą grą.

  • Super 1
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Anton Gorodecki napisał:

Gdybyś nie zauważył Stachu, każdy na swój sposób chce tutaj przedstawić (w formie luźnej dyskusji) jak może wyglądać S2. Zapewne bardzo lub bardziej:):P mylimy się w tym naszym wróżeniu z fusów,

ale moim zdaniem to gdybanie jest równie dobre jak bezpodstawna wiara (podparta rzekomym zwiastunem z rozgrywki i grafikami), że S2 będzie dobrą/b. dobrą grą.

Jak zawsze masz racje Przemku! :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dla mnie wielce podejrzane jest ciągłe przekładanie premiery. Tak jakby z grą było coś nie tak. Niby są jakieś nowe trailery, jakieś nowe informacje, ale sprawia to wrażenie braku czytelności, zdecydowania wręcz zagmatwania w działaniu GSC. A z drugiej strony jakby nie fani, tacy jak my (między innymi), nie mieliby po co wypuszczać STALKERA 2. Sami by musieli grać. Bo ludzie grający i moderujący od lat ( 13 lat od daty premiery ostatniej części !!! ) trzy części, podtrzymują i propagują zainteresowanie tą grą bez udziału firmy milczącej od tylu lat. Także GSC powinna przekazać 1000 kopii gry dla StalkerTeam. Taki mam postulat. Yeee.          

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo ja trochę rozumiem ich to przekładanie premiery. Dam przykład od siebie. Ja jestem zwykłym użytkownikiem który próbuje zabłysnąć poprzez robienie "modów" czy w ogóle cokolwiek. Planuję co chce zrobić i czasami niestety mi coś z tego nie wychodzi i to się potem przekłada na to że trzeba coś od nowa zaczynać i ogarniać albo na szczęście nie trzeba niczego od nowa robić. Może po prostu maja w planach robić coś co potem jednak za bardzo im się nie udaje i teraz jakoś go próbują ogarniać? No albo w najgorszym wypadku po prostu za bardzo się nie przykładają do pracy i się lenią ale to ja o tym nie wiem bo nie widziałem ani nie słyszałem :P

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie i panowie, rzeczowo, konkretnie wypowiadacie się i to na temat. W dodatku kulturalnie i to mi się podoba :D . Nie ma co póki osądzać gry, skoro nawet nie widzieliśmy demka, gry z prawdziwego zdarzenia, jakiegokolwiek buildu, wersji. Każdy z Nas może mieć rację, że być może coś z grą, zespołem GSC nie tak, czy jak gra będzie wyglądała. Gorzej by było, gdyby miano przekładać premierę latami jak było za Duke Nukem Forever od 3D Realms, gdzie po wielu latach projekt przejął Gearbox i wyszła gierka jak wyszła. Na niekorzyść legendy 😕 . Bądźmy cierpliwi, jest tyle modów do S.T.A.L.K.E.R-a, że będziemy w nie grać nawet, jeśli wyjdzie i to serio, S.T.A.L.K.E.R 2. :D

 

Edytowane przez Skryty
3D Realms, nie 3DO, które opracowało słynne Heroes and Magic. :P
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Agrael napisał:

I jest ! :) Podesłała mi @Meta

Obrazek z PC Gamera. 

Jest photobashing z różnych jakościowo zdjęć i objechane pędzlem w PS krawędzie, jak u starego dobrego Chiwrenko, ale smugi w tle już chyba bardziej jak robi Władimir Mocar, tak na oko :D

Edytowane przez Meta
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 hours ago, ZapomnialemLoginu said:

Na Discordzie GSC są obrazki w większej rozdzielczości

EPFOMbl.jpg

hołd czy powtórka z rozgrywki?

Nie obraziłbym się za taki "remake". Przejść fabułę CCz na nowym silniku? Jak najchętniej. Wiadomo że tylko w ramach dodatku. Gra ma w końcu zapewniać rozgrywkę na 100h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugi zrzut pokazuje znajome ugrupowania - Wolność i Monolit. Prócz Powinności (Duty) pojawiła się nowa grupa zrekrutowana z doświadczonych najemników - Ward (Naczelnicy?), która ma na celu strzeżenie tajemnic Zony przed bandziorami.

Mówią o możliwym wstąpieniu w szeregi Monolitu? Pewnie pisząego wyobraźnia poniosła...

Znowu planują stworzenie tego czym miał być z początku Cień Czarnobyla. Tyle że siedzieli wygodnie na utrzymaniu THQ (starego, nie obecnego THQ Nordic który mieści się na innym kontynencie) gdzie się przerzucali konceptami oraz rzeczami, które i tak zostały wycięte przed premierą gry.

Wracają burery i pijawki a dołącza do nich zmutowany jeleń ze świecącymi ślepiami, płytkami robiącymi za pancerz oraz mocami psionicznymi, które pozwoją mu na przywoływanie innych mutantów z okolicy a także tworzenia iluzorycznych klonów jak to robił psi-pies.

Mówi coś o jakieś anomalii, której skutki możemy odczuć z opóźnieniem. Brzmi jak ta z „Pikniku na skraju drogi". Artefakty mogą wymagać specjalnych narzędzi do ich podnoszenia i przechowywania. Widać inspirowali się modami z serii Misery/Anomaly. Przypomina mi to sytuację z Doom (2016) gdzie twórcy brali inspiracje z moda Brutal Doom przy tworzeniu gry.

Głód sprawi że będziemy krócej biegać ale też nasza broń będzie się bardziej ruszać podczas celowania. Brak snu powoduje gorszą kondycję, rozmyty wzrok czy nawet halucynacje.

Wygląda na to że będzie znowu „żonglerka" rodem z Mizerii...

Edytowane przez ZapomnialemLoginu
  • Super 1
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam się zbytnio tym Stalkerem 2 nie podniecam. Po pierwsze by grać na jakimś przyzwoitym poziomie, to musiałbym wymienić kompa na sporo mocniejszego, a to w obecnych czasach - spory wydatek. Ciekawe jak też będzie to wyglądać od strony fabuły i rozgrywki. Mam nadzieję, że nie zrobią gry dla półidiotów, byle tylko zarobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, smox napisał:

Ja tam się zbytnio tym Stalkerem 2 nie podniecam. Po pierwsze by grać na jakimś przyzwoitym poziomie, to musiałbym wymienić kompa na sporo mocniejszego, a to w obecnych czasach - spory wydatek. Ciekawe jak też będzie to wyglądać od strony fabuły i rozgrywki. Mam nadzieję, że nie zrobią gry dla półidiotów, byle tylko zarobić.

Też się nad tym zastanawiałem, jak z wymaganiami S2. Ja do lapka planuję kupić zewnętrzną GPU jeśli będzie możliwość, na razie mam leciwego GTX 1060 6GB. Ewentualnie dokupić jeszcze jedną RAMu, jeszcze jeden dysk M2 i git. Nie wiem jak z PCtami, ale w przypadku gamingowych lapotpów istnieje możliwość załatwić to bez totalnego ruinowania sobie budżetu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.