Skocz do zawartości
  1. Stara stacja obsługi

    1. 1 tys.
      odpowiedzi
    2. Wioska kotów

      Pierwszy raz na forum? Nie wiesz gdzie napisać? Od czego zacząć? W tym dziale uzyskasz pomoc.

      1.5 tys.
      odpowiedzi
    3. PDA

      Dział związany z funkcjonowaniem forum.

      2 tys.
      odpowiedzi
    4. Kontakt z administracją

      Zwykli użytkownicy widzą tylko założone przez siebie tematy.

      • Brak odpowiedzi do wyświetlenia
  2. Nowości na forum

    1. Nowe mody

      Mody należy wstawiać korzystając z szablonu. Po 30 dniach mody zostaną przeniesione przez moderatora do odpowiedniej kategorii.

      38
      odpowiedzi
    2. 2.4 tys.
      odpowiedzi
  3. Mody przetłumaczone na język polski

    1. 8.7 tys.
      odpowiedzi
    2. 26.5 tys.
      odpowiedzi
    3. 5.8 tys.
      odpowiedzi
    4. 3.8 tys.
      odpowiedzi
    5. 3.2 tys.
      odpowiedzi
    6. 3.4 tys.
      odpowiedzi
    7. 1.5 tys.
      odpowiedzi
    8. 3.3 tys.
      odpowiedzi
    9. 582
      odpowiedzi
    10. 2.4 tys.
      odpowiedzi
    11. 997
      odpowiedzi
    12. 397
      odpowiedzi
    13. 30.8 tys.
      odpowiedzi
  4. Solucje do modów

    1. Solucje tekstowe

      Dział służący do zamieszczania w formie tekstowej pełnych poradników/opisów przejścia oraz konkretnych lub uniwersalnych porad, które mogą pomóc w odblokowaniu dalszej fabuły.

      149
      odpowiedzi
    2. Wideoporadniki

      Dział służący do zamieszczania w formie wideo pełnych poradników przejścia oraz konkretnych lub uniwersalnych porad, które mogą pomóc w odblokowaniu dalszej fabuły.

      21
      odpowiedzi
  5. Oficjalne gry z serii

    1. 1.7 tys.
      odpowiedzi
    2. 2.2 tys.
      odpowiedzi
    3. S.T.A.L.K.E.R. Zew Prypeci

      Dyskusja na temat trzeciej odsłony serii.
      Alternatywne spolszczenie gry od Trikstera i Plaargatha - KLIK.

      1.9 tys.
      odpowiedzi
    4. S.T.A.L.K.E.R. 2

      Najświeższe wiadomości dotyczące gry.

      1.4 tys.
      odpowiedzi
  6. Nieprzetłumaczone mody do serii S.T.A.L.K.E.R.

    1. 3.6 tys.
      odpowiedzi
    2. 856
      odpowiedzi
    3. 2 tys.
      odpowiedzi
    4. Mody do Call of Chernobyl

      Znajdują się tutaj nieprzetłumaczone globalne modyfikacje oraz dodatki.

      834
      odpowiedzi
    5. 40
      odpowiedzi
  7. Bar "100 Radów"

    1. Hyde Park

      Wszystko o wszystkim i nic o niczym! Czyli dyskusja na różne tematy.

      18.6 tys.
      odpowiedzi
    2. W klimatach Zony - grafiki, kalendarze etc.

      Tutaj wrzucamy np. kalendarze i grafiki związane ze S.T.A.L.K.E.R.-em lub o podobnych klimatach.

      3.2 tys.
      odpowiedzi
    3. 1.8 tys.
      odpowiedzi
    4. 592
      odpowiedzi
    5. Multimedia

      Dział przeznaczony na multimedialne różności, głównie o charakterze rozrywkowym.

      107
      odpowiedzi
    6. 8.2 tys.
      odpowiedzi
    7. 7 tys.
      odpowiedzi
    8. Bazar Sidorowicza

      Kupię, sprzedam, zamienię...

      252
      odpowiedzi
  8. Początki i historia serii S.T.A.L.K.E.R.

    1. 69
      odpowiedzi
    2. Archiwalne materiały z procesu powstawania serii

      Wszelkie wyciekłe archiwa, dokumenty projektowe, grafiki koncepcyjne, artykuły z prasy, wywiady etc.

      72
      odpowiedzi
    3. Skryptorium

      Zbiór rozmaitych artykułów o charakterze informacyjnym, harmonizujący z materiałami archiwalnymi.

      143
      odpowiedzi
    4. 324
      odpowiedzi
  9. Warsztat moddera

    1. 44
      odpowiedzi
    2. 797
      odpowiedzi
    3. 200
      odpowiedzi
    4. Tutoriale i poradniki użytkowników

      Miejsce na różne poradniki i wskazówki dotyczące moddingu utworzone przez naszych forumowiczów.

      606
      odpowiedzi
    5. 1.7 tys.
      odpowiedzi
  10. Zakątek tłumacza

    1. Dyskusja ogólna

      Ogólna dyskusja na temat tłumaczeń oraz niezbędnych narzędzi. 

      1.4 tys.
      odpowiedzi
    2. Błędy w spolszczeniach

      Dział o błędach w spolszczeniach.

      456
      odpowiedzi
    3. Poradnik tłumacza

      Porady i wskazówki dla przyszłych tłumaczy modów.

      55
      odpowiedzi
  11. Postapokalipsa

    1. 462
      odpowiedzi
    2. 547
      odpowiedzi
    3. 727
      odpowiedzi
  12. Gothic

    1. 396
      odpowiedzi
  13. Other languages/Другие языки

    1. 22
      odpowiedzi
    2. 217
      odpowiedzi
  • Posty

    • Wiecie co? CD Projekt Red ma u mnie sporego plusa. Natknąłem się na bardzo krótkie zadanie o nazwie "Numer 43". Resztę umieszczam w spoilerze, żeby nie popsuć komuś zabawy.  
    • Platforma: Czyste Niebo 1.5.10 Data premiery: 01.05.2024 r. Autorzy: Кирилл Левшин, Амон Нихродский OPIS: GALERIA: INSTALACJA: LINKI DO POBRANIA: Źródło:   
    • @Kubuś Puchatek Hm... One chyba losowo się spawnują w samochodach. Pojazd przy wejściu do bunkra, koparka przy rurach, autobus, wóz strażacki, Kamaz i Moskwicz przy drugiej grupie naukowców. Jeżeli chodzi o teczkę, to tak - kontynuacja tego wątku powinna być w dalszej części moda. 
    • @Poltergeist Trochę pokręcone były zakończenia w tym modzie, ale opis czwartego zawsze się przyda  Z innych fabularnych modów, to polecam The Exception. 
    • Mod (dostępny kawałek) ukończony. Z Hannibalem załatwiłem sprawy pokojowo, znalazłem Kulebiak i 12 kanistrów, wiszą mi tylko 2 zadania, to ze świecami i z niebieską teczką. O ile zadanie na przetłumaczenie zwartości niebieskiej teczki wydaje się mieć zakończenie w dalszej części, to zadania na znalezienie 2 świec żarowych nie jestem pewien. Ktoś znalazł dwie sztuki?
    • Aktualizacja 0.37 jest już dostępna! Opis przetłumaczony przez tłumacza Google z języka rosyjskiego. Pobierać: https://drive.google.com/file/d/11pCfr0R9X9cPpwRQTQ_XT1i3OhKHDWSI/view?usp=drive_link https://drive.google.com/file/d/11pCfr0R9X9cPpwRQTQ_XT1i3OhKHDWSI/view?usp=drive_link https://drive.google.com/file/d/11pCfr0R9X9cPpwRQTQ_XT1i3OhKHDWSI/view?usp=drive_link Poprawki: Naprawiono kilka błędów w lokalizacji Naprawiono awarię podczas wprowadzania polecenia konsoli „rs_stats on” Naprawiono nieprawidłowe położenie błysków strzałów i wyrzucania nabojów z niektórych broni Naprawiono nierealistyczną długość lufy dwulufowej strzelby TOZ-BM (720 mm zamiast 750 mm) Naprawiono nierealistyczną siłę niszczenia i prędkość pocisku dwulufowej strzelby TOZ-66 (zmniejszone odpowiednio o 2,2% i 0,03%) Naprawiono brak zakłóceń w oknie zapisu obrazu w menu ładowania zapisu przy wyborze zapisu z brakującym obrazem Naprawiono brakujący dźwięk eksplozji granatu w potykaczu podczas wspinaczki do kryjówki Strelki po ukończeniu misji „Poznaj Doktora” Naprawiono nieprawidłowe położenie nazw przedmiotów w oknie wyszukiwania na ekranach o rozdzielczości 4x3 Naprawiono nieprawidłowe krwawienie po trafieniach w chimery (zwiększone 5 razy) Grafika: Lepsze tekstury niektórych NPC Lepsze ikony dla niektórych broni i przedmiotów Lepsze tekstury skrzynek z dokumentami wojskowymi Lepsze tekstury dwulufowej strzelby TOZ-BM, TOZ-BM, śrutówki TOZ-66 i śrutówki TOZ-34 Lepsze tekstury dla celownika optycznego L2A2 SUIT Rozgrywka: Zmieniono warianty broni wydawanej przez Wilka Poprawiony stosunek cen do cech przedmiotów Bardziej realistyczna przeżywalność burerów (zmniejszona 3 razy) Krwawienie po trafieniach przeciwko GG, NPC i mutantom zostało zmniejszone o 50% Krwawienie po trafieniu w ręce i nogi GG i NPC zostało zmniejszone o 33% Redukcja ochrony fizycznej przez artefakt „Połówka Mięsa” została zmniejszona o 50% Zmniejszenie ochrony fizycznej artefaktu „Dusza” zostało zmniejszone o 66% Zmieniono nazwę edukacji w opisach artefaktów na Origin Dodano opisy celowników optycznych i granatników (określony przez producenta) Zmieniono artykuł w encyklopedii o źródle promieniotwórczości (wskazano bardziej realistyczne dawki promieniowania) Nowicjusze na Kordonie zostają uzbrojeni (pistolety maszynowe PP-91 Kedr zostają zastąpione ściętymi strzelbami TOZ-34) Nowicjusze na Kordonie zostali ponownie uzbrojeni (automatyczne pistolety vz.61 "Skorpion" zastąpiono ściętymi strzelbami TOZ-66) Bardziej realistyczny zasięg strzelania ze strzelby piłowanej TOZ-BM, strzelby piłowanej TOZ-66 i strzelby piłowanej TOZ-34 (100 metrów zamiast 200 metrów) Asortyment niektórych handlarzy został uzupełniony o nowe pozycje (dodano TOZ-66 do Sidorowicza, ściętą strzelbę TOZ-66 i ściętą strzelbę TOZ-34, TOZ-66 i TOZ-34 dodano do Bartendera) Zmieniono nagrody za ukończenie wszystkich misji pobocznych Generała Woronina (naboje 9x39 SP-6 zastąpiono nabojami 5,45x39 7N22, karabin szturmowy OTs-14-4A "Groza-4" zastąpiono AEK-971) Bardziej realistyczne charakterystyki nabojów 5,45x39 7N10, 5,56x45 M855, 5,45x45 M27 z paskiem, 7,62x54R 7N14 i 7,62x54R 7N26 (zużycie broni zwiększone o 10%) Bardziej realistyczne cechy nabojów 5,45x39 7N22 i 7,62x39 7N23 (zużycie broni zwiększone o 20%) Bardziej realistyczne cechy nabojów 5,45x39 7N24 i 5,56x45 M855A1 (zużycie broni zwiększone o 30%) Bardziej realistyczne cechy nabojów 5,45x39 7BT4 i 7,62x54R 7BT1 (zużycie broni zwiększone o 40%) Bardziej realistyczne cechy nabojów 5,56x45 M995, 7,62x51 M61 i 7,62x51 M62 (zużycie broni zwiększone o 50%) Bardziej realistyczne cechy nabojów 7,62x51 M993 (zużycie broni zwiększone o 60%) Bardziej realistyczne cechy nabojów 7,62x54R 7N26 (masa pocisku 9,8 g zamiast 9,9 g) Bardziej realistyczna waga karabinów FAL i L1A1 SLR (odpowiednio 4,5 kg zamiast 4,45 kg i 4,2 kg) Bardziej realistyczny zasięg karabinu Mosin (500 metrów zamiast 800 metrów) Bardziej realistyczna celność ognia z odciętej strzelby Mosin (zmniejszona 2 razy) Dodano możliwość montażu celownika Hensoldt ZF w pistoletach maszynowych MP5A3 i MP5A5 Bardziej realistyczne właściwości ondansetronu (redukcja skutków ubocznych zwiększona o 33%) Przerobiono łupy NPC niektórych frakcji (do Monolitów dodano naftyzynę) Nazwa niestandardowego hełmu psi została zmieniona na hełm psi Lepsze dźwięki gwiżdżącego pocisku Inny: Zaktualizowany spawnik Poprawiona optymalizacja Inne drobne ulepszenia Zaktualizowano napisy
    • @Agrael Prawda, warto zagrać. Jest kilka ciekawych wątków. Tylko szkoda, że urwane. Mam wrażenie, że autor robił kilka modów, ale nie chciało mu się dokończyć, więc skleił co zrobił i tak powstał ten mod  Udało mi się uzyskać trzecie zakończenie. Wrzucę w spoiler, co robić. Jak uzyskam czwarte, to też napiszę.  
    • @pikt Tak jak wspomniał @Ignachinio broń może powodować wylot, pokombinuj wejście bez tej broni albo wstaw zapis ze Szpitala to Ci spróbuje przejść ten fragment.
    • Słyszałem o tym na kanale Zbrodnia i Kara gdzie typek opowiadał o Czarnobylu i mnie to zaintrygowało. Ten program przygotowywał z Napromieniowanymi wiec ludźmi którzy wiedzą o co biega.
  • Tematy

  • Kto obchodzi dziś urodziny

    • Bloody2

      Bloody2 1

      Stalker
      Dołączył:
      Ostatnia aktywność:
    • czernobyl10

      czernobyl10 1302

      Zasłużony
      Dołączył:
      Ostatnia aktywność:
    • Nathaniel77

      Nathaniel77 9

      Weteran
      Dołączył:
      Ostatnia aktywność:
  • Statystyki forum

    • Tematów
      14.1 tys.
    • Odpowiedzi
      189.8 tys.
  • Statystyki użytkowników

    • Użytkowników
      17400
    • Najwięcej online
      1549

    Najnowszy użytkownik
    Oriax
    Rejestracja
  • Aktywni użytkownicy

  • Ostatnie osiągnięcia

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.